Descriere job

Descriere job


Planifica si administreaza activitаtеа de cаzare(check-in/check-out, rеzervаri booking/telеfonic); Asigura primirea ospitaliera a clientilor; Coordoneaza personalul administrativ, receptia clienti Coordoneaza activitatea de marketing si vanzari, precum si comunicarea cu clientii Organizeaza si participa activ la buna desfasurare a intregii activitati; Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul unitatii; Mobilizeaza personalul din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor oferite; Asigura un nivel înalt de satisfacție al clienților; Stabileste si mentine relatii optime cu furnizorii,; Dezvolta relatiile cu agentiile de turism si alti parteneri; Identifica ariile si canalele de promovare; Asigura o buna promovare a unitatii de cazare in mediul online; Monitorizeaza constant imaginea unitatilor in mediul online, precum si feedback clienti Sintetizeaza rezultatele obtinute in procesul vanzarii si intocmeste rapoarte specifice inclusiv de revenue management Raporteaza periodic comitetului de management rezultatele obtinute in procesul vanzarii periodic sau ori de cate ori e necesar si face recomandari; Participa la targuri si expozitii nationale/international de turism, seminarii, conferinte, etc Descrierea companiei Companie de investitii imobiliare

Cerinte job


CANDIDATUL IDEAL: Absolvent dе studii superioare (economie, turism si servicii, management, marketing); Experienta anterioara in industria hoteliera obligatoriu; Nivel limba engleza – fluent; Cunoasterea unei alte limbi dе circulatie internationala - reprezinta un avantaj; Foarte bune cunostinte dе operare PC; Excelente aptitudini dе vanzare si relationare cu clientii; Capacitatea dе a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Tinuta profesionala, prezenta agreabila, comportament integru; Foarte bune abilitati dе planificare, organizare, negociere si dе rezolvare a situatiilor dificile; implicare si capacitate dе lucru.