Descriere job

Adecco Professional Placement cauta pentru clientul sau, un Sales Support.

Clientul nostru este o companie multinationala de prestigiu ce activeaza in domeniul echipamentelor, aparaturii si a sistemelor de protectie din domeniul medical, petrolier, chimic, stingerea incendiilor, securitate si sanatate in munca, tratarea apei, prelucrarea otelului.


Profilul postului
  • Asigura suportul necesar dealerilor privind documentatiile tehnice cu caracter general, suport marketing, conform Contractului Cadru;
  • Asigura comunicare activa sub directa indrumare a Directorului Executiv vanzari si Directorului Vanzari indirecte- retele distributie;
  • Asigura activitatea de clarificare si follow up;
  • Asigura interfata intre clineti si deprtamentul de vanzari;
  • Asigura suportul necesar fortelor de vanzare in lispa acestora (deplasari la clienti, concedii, traininguri interne/exterme);
  • Asigura relatia directa cu clientii: follow up, clarificari suplimentare, ofertare sau after sales;
  • Trimite oferte generale tehnice- comerciale, oferte si documentatia pentru participarea la proceduri de achizitie;
  • Raspunde cererilor de oferta primite din afara si din interiorul firmei pentru elaborarea de oferte speciale, respectand politicile de preturi stabilite;
  • Obtine date statistice de vanzari sau marketing;
  • Raspunde de intocmirea si arhivarea corespunzatoare a documentelor specifice activitatii de vanzari;
  • Asigura activitati de secretariat general (ex: inregistrare comenzi primite de la clienti);
  • Asigura actualizarea licitatiilor , interactiunea cu furnizorii de informatii, info intern;
  • Actualizeaza baza de date cu potentiali clienti (contactati personal, selectati din diferite baze de date);
  • Contacteaza clientii noi prin telefon, fax, email;
  • Contacteaza clientii existenti prin telefon, fax, email pentru informarea acestora asupra modificarilor de pret, noutatilor aparute si mentinerea relatiilor create;
  • Ofera informatii referitoare la pretul produselor si precum si informatii asupra caracteristicilor tehnice ale acestora, clientilor care contacteaza firma;
  • Preia comenzile clientilor si urmareste derularea livrarilor;
  • Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
  • Participa la toate sedintele organizate in cadrul departamentului;
  • Raporteaza ori de cate ori i se cere, si de asemenea informeaza departamentul cu privire la problemele aparute;
  • Verifica documentele transmise catre Dep. de traduceri.


Profilul candidatului
  • Studii Superioare specializari tehnice – conditie obligatorie;
  • Limba engleza-nivel mediu/avansat - constituie un avantaj;
  • Cunostinte foarte bune PC-MS Office;
  • Experienta de munca in orice domeniu reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte comerciale, derulare contracte, ofertare, organizare in relatia cu clientii – prezinta avantaj;
  • Orientarea catre obiectivele stabilite;
  • Initiativa personala, implicare;
  • Planificare activitati in avans pentru a preveni potentiale obstacole;
  • Indeplinirea sarcinilor la timp;
  • Mod de lucru organizat, metodic;
  • Spirit de echipa;
  • Mentinerea unei stari pozitive de lucru;
  • Identificarea si organizarea resurselor necesare indeplinirii sarcinilor.

Poți aplica direct prin Adecco aici