Te invităm să descoperi DB Schenker Global Business Services.

Care sunt elementele cheie și prioritare în cadrul companiei și cum reușește DB Schenker să fie un angajator competitiv în piață, poți citi mai jos în interviul pe care Mădălina Stanciu (Talent Acquisition and Employer Branding Lead) l-a acordat pentru Undelucram.ro.

 

 

1. În prezent înregistrați un număr de 900 angajați. Care este elementul ce ține angajații conectați la misiunea organizației?

Așa este, în prezent înregistrăm un număr de aproximativ 900 angajați. Viziunea noastră este să fim un adevărat Centru de Excelență. Ambiția noastră este să oferim cele mai bune servicii partenerilor noștri de afaceri.


Promovăm o cultură a inovației și dezvoltăm rapid soluții. În acest sens, echipa noastră, Talents, extrem de calificată și ambițioasă, este mândră că oferă excelență în fiecare zi. Permitem transformarea serviciilor de afaceri prin susținerea unei culturi bazate pe agilitate, transparență și profesionalism. Împreună, ca echipă One, avem un obiectiv comun, acela a oferi soluții logistice de top clienților noștri și, în final, de face visurile să devină realitate – acest lucru ne ține în mișcare în fiecare zi.

 

2. Într-o piață aflată într-o competiție acerbă pentru personal, ce îi determină pe angajații vostri să vă aleagă, ca angajator, în fiecare zi?

Un element cheie și o prioritate pentru noi ca organizație este transparența, comunicarea frecventă atât cu angajații, cât și cu partenerii, dar și de a oferi claritate cu privire la poziția în care ne aflăm și la performanța companiei.


Un alt element de conectare a angajaților la cultura organizațională, cât și la starea de bine din organizație este implicarea totală a angajaților ca lideri ai programelor de engagement, pentru a consolida comunicarea și colaborarea în companie. De asemenea, într-o lume atât de dinamica, nu uităm să aducem frecvent oamenii împreună în cadrul evenimentelor de wellbeing, chiar și în mediul virtual. Programele de dezvoltare si training-urile tehnice, competențe și abilități soft sunt concepute precum o călătorie de învățare a angajaților, prin aplicarea unei abordări digitale și gamificate.

În cadrul companiei noastre, angajații sunt și liderii dezvoltării carierei lor, în timp ce managerul și echipele de resurse umane le oferă pârghiile prin care își pot atinge obiectivele de a evolua profesional în cadrul organizației. Competentele și abilitățile angajaților noștri sunt cele care îi fac să fie unici. Împreună cu ei, compania le modelează cariera în cel mai reușit mod, pentru că ei pot să beneficieze de oportunități de carieră globale și multifuncționale.
 

Am implementat o gamă largă de programe și procese care promovează o performanță structurată, un management individual al carierei și o dezvoltare personalizată a echipei. În cadrul DB Schenker GBS, angajații sunt încurajați să își formeze activ cariera in interiorul unei organizații solide și să participe la proiectarea de noi tradiții.


3. Dat fiind faptul că sunteți dinamici când vine vorba de dezvoltare, ce rol joacă oamenii din organizație în această evoluție?

Prioritatea noastră este să îi știm pe colegi în siguranță și să ne asigurăm că activitatea operațională nu este afectată în niciun fel. De exemplu, în timpul pandemiei, am analizat în detaliu modul optim prin care să organizăm echipele, astfel încât angajații să se simtă în siguranță. În prezent, analizăm care este modalitaeta prin care putem combină munca de acasă cu munca de la birou într-un mod sigur și eficient.

 

Pregătim întoarcerea la birou, dar ne concentrăm asupra sentimentului de siguranță pe care îl vor resimți angajații. Totodată, continuăm să facem business ca până acum și să oferim servicii de înaltă calitate clienților noștri. Deși lucrăm de acasă, ne dorim ca oamenii să simtă că fac parte dintr-o comunitate, de aceea continuăm să ne concentrăm pe programele care au ca scop bunăstarea, dezvoltarea și evoluția profesională. Prin instruiri, programe și cursuri adaptate tendințelor, ne asigurăm că angajații se pot bucura de o paletă largă de oportunități. Fără dezvoltare nu există progres. Acesta este motivul pentru care în cadrul DB Schenker GBS pot găsi multiple posibilități de a-și extinde expertiza și abilitățile.

 

4. Cum manifestați aceasta apreciere a valorii pe care oamenii o aduc în organizație?

Ambiția noastră este să aducem DB Schenker GBS în vizorul persoanelor în căutare de oportunități profesionale. Facem acest lucru prezentând cultura noastră organizațională. Printre caracteristicile pe care le promovăm aș menționa valorile, mediul de lucru plăcut, locația și facilitățile companiei, compensația, posibilitatea de dezvoltare a carierei, stilul de management, recunoașterea continuă, echilibrul între viața profesională și cea personală, securitatea locului de muncă. Facem totul cu pasiune pentru oameni și construim cariere inovatoare pentru ei.

 

Chiar si într-o mediul virtual, faptul că suntem un social hub este cheia succesului nostru. Programul care are ca scop promovarea bunăstării, Wellbeing Laboratory, portretizează filozofia DB Schenker GBS despre satisfacția la locul de muncă. Unul dintre obiectivele programului este sporirea implicării angajaților și o bună colaborare. Inițiativele care rezultă din acest program stimulează și promovează un mediu de lucru inspirat și vibrant. Un alt obiectiv al acestui program este să consolideze o comunitate care interacționeaza trans-departamental și creează experiențe autentice, care au ca scop bunăstarea colegilor. Cea mai bună parte este că Wellbeing Laboratory aduce diverisitate, acoperind o arie largă de activități (sport, CSR, hobby-uri, dezvoltare personală, conștientizare), așa că fiecare angajat poate găsi un subiect interesant pe care să îl exploreze și care să îi aducă o stare de bine.

 


5. Care este pentru voi cel mai bun indicator că angajații voștri sunt fericiți?

În strategia noastră de măsurare a fericirii angajaților au fost integrate mai multe instrumente. Unul dintre acestea este Employee Satisfaction Survey, un tool cu ajutorul căruia identificăm punctele pe care să continuăm să punem accent, dar și ascultăm vocea angajaților, investigând nevoile lor. În plus, există multiple forumuri de discuții prin care colegii își pot face părerile auzite.

 

Sistemul de recomandări s-a dovedit a fi unul de succes pentru acoperirea unui procent de peste 30% dintre oportunitățile profesionale. Recomandarea unui viitor coleg reprezintă un punct de interes pentru angajații noștri, lucru care ne confirmă că apreciază locul de muncă și beneficiile din diverse arii pe care noi le oferim.

 


6. În ce procent estimați că va crește echipa voastră în anul acesta și care sunt joburile cele mai căutate de către echipa de Recrutare?

După cum descrie strategia Schenker, vrem să devenim un angajator de top. În această direcție, compania noastră va continua să identifice talente din arii diverse: Finance & Accounting, vorbitori de limbi străine, SAFA consultants, sales, claims, Master Data Management și multe altele.
 

Prin aderarea la compania noastră, candidații vor deveni parte a unei rețele logistice globale care conectează lumea. Această organizatie îi va ajuta să își formeze cariera, să își depășească limitele și să contribuie la crearea de noi tradiții împreună cu colegii, clienții și partenerii.
 

SGBS București este o comunitate excelentă datorită oamenilor săi, care contribuie la aceasta zilnic.
 

Noi oportunități și provocări apar în fiecare zi, creând mediul perfect pentru tineri la început de carieră și profesioniști cu experiență care așteaptă cu nerăbdare să învețe și să crească împreună cu noi.

 

Descoperă DB Schenker și aplică la joburile care ți se potrivesc!