IT System Administrator - Service Desk (1st/2nd Level Support)
Alpha Aftermarket Services SRL
Sibiu
IT System Administrator - Service Desk (1st/2nd Level Support)
3 săptămâni
Dificil
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Cum a decurs interviul?
Experiența mea în procesul de recrutare NU a fost una pozitivă. Am fost contactat telefonic inițial după aplicarea la poziția deschisă, însă, fiind în concediu la acel moment, mi s-a spus că voi fi sunat ulterior pentru programarea unui interviu. Acest lucru nu s-a întâmplat, iar pentru a continua procesul, a fost nevoie să revin eu cu un apel, ceea ce mi s-a părut neprofesionist încă de la început.
După interviu, nu am primit niciun răspuns timp de trei săptămâni, fiind nevoit să contactez eu compania pentru a afla un răspuns. Mi s-a comunicat atunci că așteptările pentru acest rol sunt foarte ridicate și că se caută doar experți, precum și că este necesară cunoașterea limbii germane avansat– aspect pe care îl clarificasem încă de la început, menționând că nu o cunosc.
Per total, am perceput procesul de recrutare ca fiind dezorganizat, cu o comunicare deficitară și așteptări neclare.
După interviu, nu am primit niciun răspuns timp de trei săptămâni, fiind nevoit să contactez eu compania pentru a afla un răspuns. Mi s-a comunicat atunci că așteptările pentru acest rol sunt foarte ridicate și că se caută doar experți, precum și că este necesară cunoașterea limbii germane avansat– aspect pe care îl clarificasem încă de la început, menționând că nu o cunosc.
Per total, am perceput procesul de recrutare ca fiind dezorganizat, cu o comunicare deficitară și așteptări neclare.
Intrebări și teste la interviu
În cadrul interviului, am fost întrebat despre subiecte tehnice ce acopereau o gamă foarte largă de competențe – de la hardware și software aplicațional, până la rețelistică și baze de date – nivelul de cunoștințe dorit părând a fi extrem de avansat, mai degrabă specific unui rol de expert, nu al poziției pentru care aplicasem.
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
2nd Level Support
Bosch Romania
Timisoara
2nd Level Support
2 luni
Mediu
Experiență neutră
Nici o ofertă primită
Răspuns primit
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău