Agent Call Center servicii clienți

CEC Bank

Brasov
Agent Call Center servicii clienți
2 zile
Foarte ușor
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

A durat in total 20 de min interviul. Primele 10 minute au incercat sa ma convinga ca este un job foarte greu si restul de 10 minute sa imi tot repete ca este un job foarte greu. Am fost intrebat de asteptari salariale si am spus o suma minima: 3000 de lei ceea ce nu mi se pare exorbitant. La aceasta suma mi s-a raspuns ca este cu mult peste ce pot ei sa imi ofere. Dupa discutarea sumei a mai durat 1 minut pana sa fiu condus spre iesire. Tin sa mentionez ca mi s-a spus ca angajeaza in "leasing" - termen pe care nu l-am mai auzit.
Rezumat pe scurt: bla bla-uri la inceput -> mentiuni ca e munca grea -> intrebare legata de salariu -> out of the door. Deci se asteapta sa lucrezi pe biscuiti. Nu recomand

Intrebări și teste la interviu

Intrebari personale, despre experienta mea in munca si cam atat.
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit
Locked Search Contributions

Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

CGS Romania

Agent Call Center servicii clienți

CGS Romania

Remote
Agent Call Center servicii clienți
1 zi
Ușor
Experiență pozitivă Experience positive
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience positive Experiență pozitivă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit
eMAG

Agent Call Center servicii clienți

eMAG

Ploiesti
Agent Call Center servicii clienți
1 zi
Foarte ușor
Experiență neutră Experience neutral
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience neutral Experiență neutră
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns