Agent Call Center servicii clienți
CEC Bank
Brasov
Agent Call Center servicii clienți
2 zile
Foarte ușor
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
A durat in total 20 de min interviul. Primele 10 minute au incercat sa ma convinga ca este un job foarte greu si restul de 10 minute sa imi tot repete ca este un job foarte greu. Am fost intrebat de asteptari salariale si am spus o suma minima: 3000 de lei ceea ce nu mi se pare exorbitant. La aceasta suma mi s-a raspuns ca este cu mult peste ce pot ei sa imi ofere. Dupa discutarea sumei a mai durat 1 minut pana sa fiu condus spre iesire. Tin sa mentionez ca mi s-a spus ca angajeaza in "leasing" - termen pe care nu l-am mai auzit.
Rezumat pe scurt: bla bla-uri la inceput -> mentiuni ca e munca grea -> intrebare legata de salariu -> out of the door. Deci se asteapta sa lucrezi pe biscuiti. Nu recomand
Rezumat pe scurt: bla bla-uri la inceput -> mentiuni ca e munca grea -> intrebare legata de salariu -> out of the door. Deci se asteapta sa lucrezi pe biscuiti. Nu recomand
Intrebări și teste la interviu
Intrebari personale, despre experienta mea in munca si cam atat.
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Agent Call Center servicii clienți
CGS Romania
Remote
Agent Call Center servicii clienți
1 zi
Ușor
Experiență pozitivă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent Call Center servicii clienți
eMAG
Ploiesti
Agent Call Center servicii clienți
1 zi
Foarte ușor
Experiență neutră
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău