Vocea Studenților din România s-a făcut auzită!

Descoperă studiul comparativ privind așteptările studenților și cerințele pieței entry-level

Analist servicii clienti - Retail

Oscar Downstream

Bucuresti
Analist servicii clienti - Retail
1 zi
Mediu
Experiență pozitivă Experience positive
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

Am avut interviul pentru poziția de Analist Servicii Clienți – Retail la Oscar Downstream, discuția fiind cu o domnișoară de la Resurse Umane și cu un director. Atmosfera a fost serioasă, dar deschisă, iar întrebările au vizat atât experiența mea profesională, cât și modul în care mă raportez la diferite situații practice.

Intrebări și teste la interviu

Printre întrebările primite s-au numărat:
- Ce știu despre companie – pentru a vedea cât de bine m-am documentat și cât de interesat sunt de cultura și activitatea Oscar Downstream.
- Exemple când am rezolvat o problemă dificilă pentru un client – pentru a evalua abilitățile mele de comunicare și orientarea către soluții.
- Situație practică: dacă mă sună un coleg să îl ajut, ce fac mai întâi – îl ajut direct sau discut întâi cu team leader-ul. Întrebarea a fost gândită pentru a înțelege cum gestionez comunicarea și prioritățile în cadrul echipei.
Experience positive Experiență pozitivă
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit