Client Support SAV3S
BRD - Groupe Societe Generale

Cum a decurs interviul?
Am fost sfatuita de HR sa pun intrebari legate de job description si nimic din ce scria in JD nu se potrivea cu prezentarea facuta de managera si de TL. Am pus cateva intrebari legate de JD si managera a spus aceeasi poezie la 3 dintre ele. Am inteles din prima ca rolul nu presupune a te ocupa de incidente, dar nu m-a lamurit deloc cu activitatea in sine, zici ca era ceva secret.
HR-ul mi-a spus ca interviul cu TL si Managerul este singurul pe care il voi da pentru acest post, iar la finalul interviului Managera mi-a spus ca o sa mai fie unul cu stakeholderii din Franta. Vad ca nu exista o comunicare corecta intre HR si Manageri.
Am cerut un feedback in urma interviului si mi-au spus ca am fost refuzata pentru ca nivelul meu de franceza este mediu si ei au nevoie de C1, desi postul era 90% back office...
Intrebări și teste la interviu


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Client support associate
Darwin Technologies

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client Support Specialist
Mood Media Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client Support Representative
TP Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client support associate
Darwin Technologies

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client support associate
Darwin Technologies

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client Support Specialist
Darwin Technologies

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client support associate
Darwin Technologies

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client Support Specialist
CGS Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Client support associate
Darwin Technologies

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
