Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Client Support SAV3S

BRD - Groupe Societe Generale

Bucuresti
Client Support SAV3S
2 săptămâni
Ușor
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

Prezentarea rolului nu mi s-a parut ok, mi s-a vorbit de alte departamente si ce fac ele, in loc sa se concentreze mai mult pe activitatea rolului pentru care am fost contactata, intre timp incercam sa mai notez una alta, dar managera isi spunea poezia ca un robot si nu m-a lamurit in legatura cu ce presupune rolul nici cand am mai pus intrebari. Si nici nu am putut sa retin mare lucru din cauza discursului robotizat.

Am fost sfatuita de HR sa pun intrebari legate de job description si nimic din ce scria in JD nu se potrivea cu prezentarea facuta de managera si de TL. Am pus cateva intrebari legate de JD si managera a spus aceeasi poezie la 3 dintre ele. Am inteles din prima ca rolul nu presupune a te ocupa de incidente, dar nu m-a lamurit deloc cu activitatea in sine, zici ca era ceva secret.

HR-ul mi-a spus ca interviul cu TL si Managerul este singurul pe care il voi da pentru acest post, iar la finalul interviului Managera mi-a spus ca o sa mai fie unul cu stakeholderii din Franta. Vad ca nu exista o comunicare corecta intre HR si Manageri.

Am cerut un feedback in urma interviului si mi-au spus ca am fost refuzata pentru ca nivelul meu de franceza este mediu si ei au nevoie de C1, desi postul era 90% back office...

Intrebări și teste la interviu

Mi-a placut ca mi s-a comunicat o structura a interviului : prezentare rolului de catre Managera si TL, dupa care sa ma prezint eu si sa vorbesc despre experienta profesionala in FR si EN, urmate de alte intrebari din partea lor in lb romana.
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit