Customer Experience Sr. Specialist
Honeywell Romania

Cum a decurs interviul?
• Cei doi Team Manageri au venit fără întrebări pregătite.
• Nu a existat o direcție clară a discuției.
• Am simțit că se grăbesc să încheie interviul.
• Per total, experiența nu a fost una profesionistă și a lăsat o impresie negativă despre procesul de recrutare.
Ulterior, nu am primit niciun fel de feedback (nici pozitiv, nici negativ).
Intrebări și teste la interviu


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

customer experience advisor
TELUS International Europe (CCC)

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Experience
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Team Leader Customer experience
TELUS Digital Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Team Leader Customer experience
SupportNinja

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Team Leader Customer experience
Dossier

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Experience Specialist
PartnerHero Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Senior Customer Experience Specialist(with Italian)
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
