Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Cum a decurs interviul?
Desigur, celelalte redflags au aparut cand mi-a fost prezentata pozitia si felul de lucru: overtime obligatoriu spre sfarsitul saptamanii, ca e mult workload. Nu ai dreptul la concediu la sfarsitul lunii ca e super mult de munca atunci si nu cumva sa iti lasi colegii si asa depasiti de munca, descoperiti.
Nu mai retin salariul, insa oricum salariul nici nu ar mai conta in fata unui mediu de lucru ostil, fara cultura organizationala, fara work life balance si cu o atitudine de genul din interviu.
Am fost asigurata ca voi primi un feedback, fie pozitiv, fie negativ. Nici pana in ziua de azi nu am primit nimic:)
Intrebări și teste la interviu


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Customer Experience Specialist
PartnerHero Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Senior Customer Experience Specialist(with Italian)
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Lead Customer Experience Specialist
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Experience Specialist with spanish
Amazon Development Center Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Experience Specialist
Bitdefender

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Experience Specialist
TELUS Digital Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
