Customer Service - Sales Suport Specialist
Hilti Romania
Bucuresti
Customer Service - Sales Suport Specialist
4 săptămâni
Ușor
Experiență pozitivă

Nici o ofertă primită
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
Procesul de recrutare este format din 3 etape: un interviu online cu o domnișoară de la HR, un interviu fizic la sediu cu un team leader și încă o persoană de la HR, iar al treilea interviu ar fi fost cu ceva manageri (nu îmi amintesc exact). Consider ca doua etape ar fi fost mai mult decât suficient. După fiecare etapă primești răspuns cam la două săptămâni. În cadrul celui de-al doilea interviu ți se prezintă echipa și activitatea ceea ce este un plus pentru ca ai ocazia să vezi exact ce vei face. Din păcate aici mi-am dat seama ca nu este pentru mine job-ul. Totuși, m-a impresionat cat de bine este organizată activitatea și cat de clar sunt stabilite obiectivele, poți să îți evaluezi singur performanțele. Atmosfera de la interviuri a fost relaxantă și persoanele foarte amabile. Nu încearcă nimeni să te pună în dificultate, vor doar sa te cunoască.
Intrebări și teste la interviu
Întrebări despre experiența mea, de ce vreau să îmi schimb job-ul, ceva despre tine care nu se regăsește în CV, de ce vreau să lucrez la ei, cum ai reacționa în situația X, ce feedback pozitiv și negativ crezi ca ai primi de la actualul angajator, care sunt obiectivele tale pe termen scurt și lung, ce îți dorești de la viitorul job, ce te nemulțumește la actualul job, care sunt așteptările salariale (oferta este prezentată abia după al treilea interviu….). Ambele interviuri sunt în limba română.
