Customer Solution Engineer
Enghouse Networks
Bucuresti
Customer Solution Engineer
1 zi
Mediu
Experiență negativă

Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Cum a decurs interviul?
1 ora discutie in Limba Engleza cu HR-ita, 1 ora cu personalul tehnic.
Totul a decurs de nota 9/10. Nu am primit niciun feedback.
Dupa cateva zile am sunat sa ma intresez. Mi s-a spus ca ia legatura cu departamentul tehnic si ma contacteaza in 5 minute. Lucru care nu s-a intamplat.
Nu recomand nimanui sa-si piarda doua ore din viata cu o companie atat de neserioasa.
Totul a decurs de nota 9/10. Nu am primit niciun feedback.
Dupa cateva zile am sunat sa ma intresez. Mi s-a spus ca ia legatura cu departamentul tehnic si ma contacteaza in 5 minute. Lucru care nu s-a intamplat.
Nu recomand nimanui sa-si piarda doua ore din viata cu o companie atat de neserioasa.
Intrebări și teste la interviu
Retelistica, Baze de date, Windows Server.


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Customer Solution Engineer
Enghouse Networks
Bucuresti
Customer Solution Engineer
1 zi
Mediu
Experiență pozitivă

Nici o ofertă primită
Răspuns primit
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
