Customer Support Specialist
Helavo SRL
Cum a decurs interviul?
Prima dată am avut un apel telefonic scurt, de aproximativ 5 minute, urmat de un interviu online cu HR-ul, unde am discutat despre experiența mea și puțin despre post.
Al doilea interviu a fost tot online, cu HR-ul și COO-ul companiei, și a fost mai detaliat, axat pe activitatea mea actuală și pe modul în care aș putea contribui în echipă.
Al treilea interviu a fost fizic alaturi de COO, la biroul lor, unde am discutat despre direcția în care vor să meargă, viziunea companiei, clienți, produse și procese.
Intrebări și teste la interviu
După aproximativ două săptămâni, am fost anunțat că au ales să continue cu un alt candidat. Bugetul nu mi s-a comunicat, menționându-se că oferta se stabilește individual, în funcție de experiență și necesități.
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Customer support specialist
Expressoft Technology
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Support Specialist Norvegiana
Genpact Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Support Specialist with English
Webhelp Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer support specialist
TotoGaming
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer support specialist
ABC TECHNOLOGY SOLUTIONS SRL
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer support specialist
Wirtek Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer support specialist
OMV Petrom
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer support specialist
Packeta România
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer support specialist
Tech Mahindra
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău