Interviu si proces recrutare
Clinica Stomatologica Life Dental Spa

Cum a decurs interviul?
Unul dintre cele mai mari red flags a fost cerința lor de a lucra o zi de probă neplătită înainte ca ei sa ia o decizie !!!!!?????? Acest lucru nu numai că încurajează practicile ilegale de muncă, dar ridică și întrebarea: de ce să aveți o perioadă de probă de 90 de zile dacă vă așteptați deja la muncă gratuită în avans?
După interviuri, mi-au cerut feedback, dar nu au avut niciodată amabilitatea de a oferi vreunul în schimb. A trebuit sa sun eu doar ca să mi se spună că vor răspunde „CÂT SE POATE DE REPEDE”. În loc să primesc un răspuns, am văzut la 2 săptamani că pur și simplu republicaseră joburile pe linkedin. What a joke.
Se asteapta la ore state peste program, fara ca ele sa fie platite, cumva face parte din "dovada" ca tu esti ceea ce ei cauta, adica munca multa pe banii tai.
Targetele nu au niciun business sens, sunt comunicate ad-hoc in functie de vreun criteriu gandit de managerul de vanzari fiindca ceva concret nu exista, un track record, sau vreun motiv in spatele cifrelor. Nu exista comunicare oficiala in companie, targetul poti sa il primesti printr-un sms in ziua respectiva.
Nu exista nicio strategie de vanzari pentru persoanele care se ocupa de programari, se pierd clienti doar fiindca nu se pun intrebarile corespunzatoare.
Persoana "admin" din clinica are un comportament emotional, ineficient, nepregatit profesional ( incepand de la lipsa de pregatire digitala basic, a roti o imagine, a scana o factura , pana la a da instructiuni personalului etc), comportament tipic "Karen" fara a avea motiv. When you know, you know.
Acest tip de tratament arată o lipsă totală de respect pentru timpul și efortul candidaților. Dacă așa se ocupă ei de potențialii angajați, nu pot decât să-mi imaginez cum își tratează personalul in fiecare zi. Nu mi-as pierde timpul.
Sfaturi? Schimbat personalul cu unul pregatit in business, sau asteptati-va ca aceste lacune sa erodeze business-ul. Insa, problema pleaca de la patroni, personalul este oglinda acestora. Momentan singurul lucru care salveaza locatia este domeniul de activitate care face businessul sa functioneze din inertie, cat mai poate.
Intrebări și teste la interviu
