Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Interviu si proces recrutare

Clinica Stomatologica Life Dental Spa

Brasov
Interviu si proces recrutare
2 săptămâni
Foarte ușor
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received

Cum a decurs interviul?

Am avut o experiență de interviu și, din păcate, a fost departe de a fi profesional. Interviul meu inițial a fost realizat de cineva care nu era de la HR (recrutor) ci o persoana angajata care "sa faca sa fie bine in clinica", ceea ce înseamnă că am primit puține spre deloc detalii relevante despre poziție, salariu sau așteptări. Al doilea interviu cu managerul de vânzări a fost și mai rău – aroganța gratuita din pct meu de vedere tinand cont ca eu nu il stiam inainte de aceasta discutie, a fost evidentă de la început, făcând întreaga interacțiune inconfortabilă. Ba mai mult, a fost nevoie ca eu sa ii reamintesc pe Whatsapp ca are interviu cu mine si sa imi trimita link-ul pentru intrevederea online.

Unul dintre cele mai mari red flags a fost cerința lor de a lucra o zi de probă neplătită înainte ca ei sa ia o decizie !!!!!?????? Acest lucru nu numai că încurajează practicile ilegale de muncă, dar ridică și întrebarea: de ce să aveți o perioadă de probă de 90 de zile dacă vă așteptați deja la muncă gratuită în avans?

După interviuri, mi-au cerut feedback, dar nu au avut niciodată amabilitatea de a oferi vreunul în schimb. A trebuit sa sun eu doar ca să mi se spună că vor răspunde „CÂT SE POATE DE REPEDE”. În loc să primesc un răspuns, am văzut la 2 săptamani că pur și simplu republicaseră joburile pe linkedin. What a joke.
Se asteapta la ore state peste program, fara ca ele sa fie platite, cumva face parte din "dovada" ca tu esti ceea ce ei cauta, adica munca multa pe banii tai.

Targetele nu au niciun business sens, sunt comunicate ad-hoc in functie de vreun criteriu gandit de managerul de vanzari fiindca ceva concret nu exista, un track record, sau vreun motiv in spatele cifrelor. Nu exista comunicare oficiala in companie, targetul poti sa il primesti printr-un sms in ziua respectiva.

Nu exista nicio strategie de vanzari pentru persoanele care se ocupa de programari, se pierd clienti doar fiindca nu se pun intrebarile corespunzatoare.

Persoana "admin" din clinica are un comportament emotional, ineficient, nepregatit profesional ( incepand de la lipsa de pregatire digitala basic, a roti o imagine, a scana o factura , pana la a da instructiuni personalului etc), comportament tipic "Karen" fara a avea motiv. When you know, you know.

Acest tip de tratament arată o lipsă totală de respect pentru timpul și efortul candidaților. Dacă așa se ocupă ei de potențialii angajați, nu pot decât să-mi imaginez cum își tratează personalul in fiecare zi. Nu mi-as pierde timpul.

Sfaturi? Schimbat personalul cu unul pregatit in business, sau asteptati-va ca aceste lacune sa erodeze business-ul. Insa, problema pleaca de la patroni, personalul este oglinda acestora. Momentan singurul lucru care salveaza locatia este domeniul de activitate care face businessul sa functioneze din inertie, cat mai poate.

Intrebări și teste la interviu

Nepregatiti in ceea ce priveste interviul, CV-ul nu a fost parcurs.
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns