IT SERVICEDESK ANALYST
Genpact Romania
Bucuresti
IT SERVICEDESK ANALYST
2 zile
Foarte ușor
Experiență pozitivă

Am acceptat oferta
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
2 Etape:
1. Etapa initiala -> prezentarea postului de catre HR + scurta discutie in Franceza
2. Etapa finala -> interviu cu managerul si prezentare activitate de catre un coleg
La a 2-a etapa ulterior la mine pe proiect se adaugase si un test extra in limba franceza, live.
1. Etapa initiala -> prezentarea postului de catre HR + scurta discutie in Franceza
2. Etapa finala -> interviu cu managerul si prezentare activitate de catre un coleg
La a 2-a etapa ulterior la mine pe proiect se adaugase si un test extra in limba franceza, live.
Intrebări și teste la interviu
La etapa finala am primit cateva intrebari de depanare Windows de la distanta (ceva legat de wifi cred?) in limba Engleza.


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

IT SERVICEDESK ANALYST
Wipro Technologies
Bucuresti
IT SERVICEDESK ANALYST
1 zi
Mediu
Experiență negativă

Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
