IT System Administrator - Service Desk (1st/2nd Level Support)
Alpha Aftermarket Services SRL
Cum a decurs interviul?
După interviu, nu am primit niciun răspuns timp de trei săptămâni, fiind nevoit să contactez eu compania pentru a afla un răspuns. Mi s-a comunicat atunci că așteptările pentru acest rol sunt foarte ridicate și că se caută doar experți, precum și că este necesară cunoașterea limbii germane avansat– aspect pe care îl clarificasem încă de la început, menționând că nu o cunosc.
Per total, am perceput procesul de recrutare ca fiind dezorganizat, cu o comunicare deficitară și așteptări neclare.
Intrebări și teste la interviu
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Junior IT System Administrator
Centric IT Solutions Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
Leroy Merlin Bricolaj
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
AtoS IT Solutions and Services
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
Arrk Research & Development
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
BCR
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
Suvoda Software SRL
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
Intact Media Group
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
IT System Administrator
Wipro Technologies
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău