Jr. Customer care specialist

Suvoda Software SRL

Romania
Jr. Customer care specialist
3 zile
Foarte dificil
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

O noua zi, un nou review pentru o companie are urla ca angajeaza fara experienta si in acelasi timp screen-uieste cu AI intr-o secunda toate CV-urile si trimite rejectari pe banda rulanta pentru ca nu esti "suficient de calificat." Calificat pentru ce, intrebati? Atasez aici "requirements"-urile de la jobul unde am aplicat, nestergand nimic:

Requirements:

Bachelor’s Degree preferred;
Computer-operating skills;
Friendly, service-oriented attitude;
Written and verbal communication skills;
Attention to detail;
Ability to identify and solve problems in an efficient and effective manner;
Ability to work independently with little to no supervision;
Ability to take initiative to use resources to investigate issues and present solutions;
Prior technical support experience preferred, especially in IRT or related field;
Multilingual skills preferred.

*
Dupa cum vedeti usor, 99% sunt clasicele soft skills si 0% sunt cerinte de orice experienta in customer care. Eu eram mai mult decat calificata, daca punem la socoteala aceste cerinte "oficiale".
Bineinteles rejectata, deoarece sunt un munte de soft skills de fatada doar ca sa piarda timpul oamenilor cu joburi fantoma, un mare "trend" in Ro acum.

Intrebări și teste la interviu

Sfat: Nu aplicat decat daca aveti customer service experience, si si atunci cu atentie caci e posibil sa pierdeti timpul cu job fantoma.
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit