Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Cum a decurs interviul?
1. Interviu cu HR - online;
2. Teste de limba engleza - online;
3. Interviu cu manager (~1h, in limba engleza, fizic - la sediul din Bucuresti).
Intrebări și teste la interviu
Ultima etapa din interviu a constat intr-o discutie face-to-face cu managerul, dar la sediul Deloitte din Bucuresti. A fost o discutie foarte casual si confortabila.


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte ERDC

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst GES program
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst GES program
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst GES program
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
