Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Cum a decurs interviul?
Intrebări și teste la interviu
1. Interviul cu tipa de la HR, unde este mai mult de cunoaștere, întrebări generale despre actual jobul (dacă există) și / sau de ce vrei să pleci, etc.
2. 3 teste de limba engleză pe o platformă pentru a ți se vedea nivelul la care te situezi (compunere, parte de gramatică și un mini interviu cu întrebări la care trebuie să răspunzi oral)
3. Interviul cu managerele/managerii, unde se discută cam in jur de o oră, totul fiind în limba engleză, se dau mai multe exemple de situații și vor să vadă cum ai proceda tu, dacă este un team player dar și dacă poți să gestionezi de unul aingur taskurile.


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte ERDC

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Junior Client Service Analyst GES program
Deloitte Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
