Quality manager sau Manager general
North Bucharest Investments
Bucuresti
Quality manager sau Manager general
1 zi
Foarte dificil
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Cum a decurs interviul?
Am participat recent la un interviu pentru poziția de Quality Manager sau Manager General, interviu susținut cu un reprezentant din echipa de HR. După acest pas, am fost invitat la ceea ce a fost descris ca o „discuție de cunoaștere cu CEO-ul”. Din păcate, experiența a fost una dezamăgitoare.
Discuția s-a desfășurat într-un mod superficial, grăbit și lipsit de interes autentic față de un dialog profesional. Nu am avut oportunitatea de a adresa întrebări esențiale legate de responsabilitățile rolului, structura de beneficii, cultura organizațională, proceduri, valori existențe, aspecte fundamentale într-un proces de selecție transparent și reciproc respectuos.
Consider că un interviu, indiferent de titlul său, ar trebui să fie o conversație bidirecțională, în care ambele părți își arată interesul real și respectul reciproc. Când cel cu care discuți stă mai mult pe telefon, nu ascultă activ și cere așteptări salariale fără a oferi niciun fel de informație despre ceea ce presupune concret rolul, îți poți face rapid o imagine despre modul în care sunt tratați angajații.
Am întâlnit de-a lungul timpului în cariera mea oameni de real succes care știu să asculte, indiferent de statutul celui din fața lor. Din păcate, nu este cazul aici. Degeaba apari în podcasturi și te prezinți ca lider sau antreprenor dacă în esență lipsește cel mai important element: RESPECTUL
Discuția s-a desfășurat într-un mod superficial, grăbit și lipsit de interes autentic față de un dialog profesional. Nu am avut oportunitatea de a adresa întrebări esențiale legate de responsabilitățile rolului, structura de beneficii, cultura organizațională, proceduri, valori existențe, aspecte fundamentale într-un proces de selecție transparent și reciproc respectuos.
Consider că un interviu, indiferent de titlul său, ar trebui să fie o conversație bidirecțională, în care ambele părți își arată interesul real și respectul reciproc. Când cel cu care discuți stă mai mult pe telefon, nu ascultă activ și cere așteptări salariale fără a oferi niciun fel de informație despre ceea ce presupune concret rolul, îți poți face rapid o imagine despre modul în care sunt tratați angajații.
Am întâlnit de-a lungul timpului în cariera mea oameni de real succes care știu să asculte, indiferent de statutul celui din fața lor. Din păcate, nu este cazul aici. Degeaba apari în podcasturi și te prezinți ca lider sau antreprenor dacă în esență lipsește cel mai important element: RESPECTUL
Intrebări și teste la interviu
Ce salariu vrei?