Service Desk Manager

LucaNet Software

Bucuresti
Service Desk Manager
10 zile
Mediu
Experiență neutră Experience neutral
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

Procesul de recrutare la Lucanet a început foarte bine: interviul tehnic inițial a fost profesionist și plăcut, HR-ul din România a oferit informații clare, iar rolul părea interesant și o potrivire excelentă.
De asemenea HR-ul a oferit informații detaliate despre salariu, beneficii și structura rolului, ceea ce a fost foarte util și clar.
Următorul interviu, cu hiring managerul, a durat aproximativ o oră și a fost foarte pozitiv. Întrebările au vizat people management, gestionarea conflictelor, utilizarea anumitor tool-uri și scenarii ipotetice legate de responsabilitățile zilnice. Am observat totuși că anumite aspecte ale rolului erau diferite de fișa postului inițial și că organizația nu avea SLI-uri implementate, ceea ce a fost surprinzător.

La final, am aflat că nu am fost selectată, motivul fiind că proveneam dintr-o companie mult prea mare și structurată, iar ei considerau că nu aș fi „good fit”. Motivul comunicat chiar la finalul discutiei a fost că rolul pentu care aplicasem fusese deschis după ce persoana care pleca, venita din aceeași companie ca și mine, nu a trecut perioada de probă. Ei au considerat că provenind de la o acceasj companie mare, eu nu m-aș adapta la cultura lor și, prin urmare, nu aș fi potrivită pentru rol.

Decizia finală a fost influențată de un criteriu subiectiv legat de proveniența mea profesională.
A fost dezamăgitor, însă interacțiunea cu HR-ul și hiring managerul a fost profesionistă și plăcută.

Per total, o experiență mixtă: pozitivă în ceea ce privește comunicarea și organizarea interviurilor, dar cu neconcordanțe între așteptările lor și profilul meu.

Intrebări și teste la interviu

Inițial am primit pe mail un set de întrebări legate de stilul meu de leadership și abordarea în echipă, la care am răspuns înainte de interviu.

La interviul propriu-zis am discutat situații concrete de people management, gestionarea conflictelor, incident management și alte scenarii ipotetice legate de responsabilitățile zilnice.

Discuțiile au fost decente, constructive și de bun simț. Chimia cu hiring managerul a fost bună și interacțiunea plăcută, însă nu a influențat decizia finală, care s-a bazat pe un criteriu subiectiv
Experience neutral Experiență neutră
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit
Locked Search Contributions

Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Modular Services SRL

Service Desk Manager

Modular Services SRL

Iasi
Service Desk Manager
3 săptămâni
Ușor
Experiență pozitivă Experience positive
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience positive Experiență pozitivă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit
Edenred Digital Center

Service Desk Manager

Edenred Digital Center

Bucuresti
Service Desk Manager
2 săptămâni
Dificil
Experiență pozitivă Experience positive
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience positive Experiență pozitivă
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit