Service Desk Specialist
ING Hubs Romania

Cum a decurs interviul?
Acesta a fost împărți în două.
În prima parte (aproximativ 25-30 de minute), au fost întrebări HR din partea recrutorului. Întrebările au fost on point, pentru a stabili dacă mă potrivesc culturii companiei. Ceea ce am apreciat este faptul ca nu au existat întrebări de tipul “De ce vrei să pleci de la actualul angajator?” ceea ce m-a dus cu gândul la un mediu sănătos de lucru.
A doua parte (aproximativ 25-30 de minute), a fost pentru partea tehnică, managerul departamentului punând diferite întrebări în aport cu viitoarele cerințe/solicitări ale postului.
Intrebări și teste la interviu
Pe partea tehnică au fost întrebări catalogate personal ca și “basic IT knowledge”, mai exact întrebări despre DHCP, DNS, Active Directory, troubleshooting pe windows etc. Au fost prezentate și situații pentru care a trebuit să explic cum le-aș trata și cum aș face prioritizare lor, cum aș gestiona un task pentru care nu aș cunoaște rezolvarea etc.


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

IT Service Desk Specialist
Lidl Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Service Desk Specialist
ING Hubs Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


GNOC service desk specialist
Huawei Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Service Desk Specialist, German
Huawei Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
