Servicedesk agent
Infinite IT Solutions
Bucuresti
Servicedesk agent
1 zi
Mediu
Experiență neutră
Nici o ofertă primită
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
Am fost primit foarte diplomat de catre team leder. La interviu a participat si Country Manager. Interviul a fost foarte deschis, mi s-au prezentat toate challenge-urile, nu au incercat sa ma convinga sa iau acest post. Mi s-a raspuns la toate intrebarile, inclusiv la nivelul salarial, la modul de lucru hibrid/ home office.
Intrebări și teste la interviu
Play roll cu intrebari practice.
Fara test tehnic scris- doar intrebari tehnice (ce date de baze stii sa folosesti? Ce este EDI? Ce aplicatii ai folosit pana acum? Cum reactionezi cand un client urla la telefon? Cat crezi ca poti face fata unui post in care feedback-ul clientilor este constant negativ (la call center /servicedesk suna doar clientii care au nevoie de ajutor sau au o problema) ?
Au fost si intrebari despre personalitatea mea? Zona in care locuiesc? Ce salariu ar fi motivant pentru mine?
Fara test tehnic scris- doar intrebari tehnice (ce date de baze stii sa folosesti? Ce este EDI? Ce aplicatii ai folosit pana acum? Cum reactionezi cand un client urla la telefon? Cat crezi ca poti face fata unui post in care feedback-ul clientilor este constant negativ (la call center /servicedesk suna doar clientii care au nevoie de ajutor sau au o problema) ?
Au fost si intrebari despre personalitatea mea? Zona in care locuiesc? Ce salariu ar fi motivant pentru mine?