Customer care/support
Botanistii

Cum a decurs interviul?
Dupa aceea ești întrebat câteva lucruri pe e-mail cum ar fi unde locuiești, așteptări salariale.
A urmat interviul on-line cu 2 persoane si a rămas stabilit ca revin ei cu un feedback, si nu a mai revenit nimeni nici pana în ziua de azi.
În concluzie a fost pierdere de timp per total
Intrebări și teste la interviu


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Customer Support T2
Ceragon Networks SRL

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Support Engineer
Webhelp Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Support Agent
CGS Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Support
Voxility

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Support Lb. Germana
Deutsche Telekom Services Europe Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Call center/Support
eMAG

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Customer Support Representative
TP Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Application/Cloud Support Analyst
Accenture Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Developer Support Engineer
CGS Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
