IT System Administrator - Service Desk (1st/2nd Level Support)
Alpha Aftermarket Services SRL
Cum a decurs interviul?
După interviu, nu am primit niciun răspuns timp de trei săptămâni, fiind nevoit să contactez eu compania pentru a afla un răspuns. Mi s-a comunicat atunci că așteptările pentru acest rol sunt foarte ridicate și că se caută doar experți, precum și că este necesară cunoașterea limbii germane avansat– aspect pe care îl clarificasem încă de la început, menționând că nu o cunosc.
Per total, am perceput procesul de recrutare ca fiind dezorganizat, cu o comunicare deficitară și așteptări neclare.
Intrebări și teste la interviu
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
System Administrator
Cross IT
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Linux System Administrator
AtoS IT Solutions and Services
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Junior System Administrator
Allied Testing
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Windows Server System Administrator
Arvato Systems IT
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Senior system administrator
EPAM Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Windows System Administrator
Nexent Bank N.V Amsterdam Sucursala Bucuresti
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Infra & OS System Administrator
Vodafone Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
System Administrator
AtoS IT Solutions and Services
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Junior System Administrator
XWIKI Software
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău