Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2
SupportNinja

Cum a decurs interviul?
Recrutorii nu au știut să explice aspectele tehnice ale rolului nici măcar în primele zile de muncă. Informații contradictorii despre program și ture ce au fost lămurite abia în ziua 3 de angajare.
Proces de recrutare grăbit, semn de disperare în găsirea rapidă de candidați.
Intrebări și teste la interviu
Zero întrebări tehnice pentru o poziție Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2. Doar întrebări standard de customer service: "Cum gestionezi clienții dificili?", "Cum prioritizezi task-urile?"


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Technical Suport level 2
Wind River Systems Romania SRL

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Auchan Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
CGS Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Manpower Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Coface Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Veeam Software

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Oracle Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Bitdefender

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Suport level 2
Honeywell Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
