Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2

SupportNinja

Bucuresti
Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2
3 zile
Foarte ușor
Experiență negativă Experience negative
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

Interviul pentru Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2a fost complet misleading. Deși poziția era anunțată ca tehnică cu cunoștințe în Battery Solar Energy, întrebările au fost exclusiv despre customer support generic. (Call Center)

Recrutorii nu au știut să explice aspectele tehnice ale rolului nici măcar în primele zile de muncă. Informații contradictorii despre program și ture ce au fost lămurite abia în ziua 3 de angajare.
Proces de recrutare grăbit, semn de disperare în găsirea rapidă de candidați.

Intrebări și teste la interviu

Doar întrebări standard de customer service.
Zero întrebări tehnice pentru o poziție Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2. Doar întrebări standard de customer service: "Cum gestionezi clienții dificili?", "Cum prioritizezi task-urile?"
Experience negative Experiență negativă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit