Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2
SupportNinja
Bucuresti
Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2
3 zile
Foarte ușor
Experiență negativă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
Interviul pentru Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2a fost complet misleading. Deși poziția era anunțată ca tehnică cu cunoștințe în Battery Solar Energy, întrebările au fost exclusiv despre customer support generic. (Call Center)
Recrutorii nu au știut să explice aspectele tehnice ale rolului nici măcar în primele zile de muncă. Informații contradictorii despre program și ture ce au fost lămurite abia în ziua 3 de angajare.
Proces de recrutare grăbit, semn de disperare în găsirea rapidă de candidați.
Recrutorii nu au știut să explice aspectele tehnice ale rolului nici măcar în primele zile de muncă. Informații contradictorii despre program și ture ce au fost lămurite abia în ziua 3 de angajare.
Proces de recrutare grăbit, semn de disperare în găsirea rapidă de candidați.
Intrebări și teste la interviu
Doar întrebări standard de customer service.
Zero întrebări tehnice pentru o poziție Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2. Doar întrebări standard de customer service: "Cum gestionezi clienții dificili?", "Cum prioritizezi task-urile?"
Zero întrebări tehnice pentru o poziție Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2. Doar întrebări standard de customer service: "Cum gestionezi clienții dificili?", "Cum prioritizezi task-urile?"