Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2
SupportNinja

Cum a decurs interviul?
Recrutorii nu au știut să explice aspectele tehnice ale rolului nici măcar în primele zile de muncă. Informații contradictorii despre program și ture ce au fost lămurite abia în ziua 3 de angajare.
Proces de recrutare grăbit, semn de disperare în găsirea rapidă de candidați.
Intrebări și teste la interviu
Zero întrebări tehnice pentru o poziție Technical Suport level 2 / Technical Support Representative Tier 2. Doar întrebări standard de customer service: "Cum gestionezi clienții dificili?", "Cum prioritizezi task-urile?"


Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Technical Support Engineer
Webhelp Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Support
Voxility

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Network Security Technical Support engineer
E.ON România

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Sales technical support
EGT Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Support Level 1
CGS Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Associate Technical Support Engineer
The Access Group Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Support
SkillBrain

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Technical Support Engineer L1
IntelligentBee

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău


Associate Technical Support Engineer
The Access Group Romania

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
