Operator Call-Center - Qaventis HR
Aplică

Operator Call-Center

Publicat 15.08.2025 | Expiră 29.09.2025
Aplică

Descriere job

Detalii job:

Preia și gestionează apelurile telefonice și mesajele primite de la clienți

Oferă informații corecte și complete despre produsele și serviciile companiei

Înregistrează și transmite solicitările către departamentele responsabile

Responsabilitățile tale:

Răspunde prompt și profesionist la apelurile primite și efectuează apeluri de follow-up

Oferă suport clienților în rezolvarea problemelor și întrebărilor

Actualizează baza de date cu informații relevante despre interacțiunile cu clienții

Respectă scripturile și procedurile interne ale companiei

Profilul tău:

Abilități excelente de comunicare verbală și ascultare activă

Orientare spre client și rezolvare de probleme

Cunoștințe de operare PC și pachet Microsoft Office

Cunoașterea limbilor română și rusă; engleza constituie un avantaj

Beneficiile tale:

Salariu fix + bonusuri de performanță

Training de inițiere și dezvoltare continuă

Mediu de lucru dinamic și prietenos

Posibilități reale de avansare

CV-urile pot fi încărcate direct pe platformă și veți fi contactați pe măsură ce acestea sunt de interes.

Criterii job

Tip job Full-time
Orașe Hybrid (Bucuresti)