Candidatul Ideal
- Experiență de minim 3 ani în activități similare (Asistent Executiv al Directorului);
- Studii superioare, de preferat în domeniul economic, business sau juridic;
- Abilități puternice de comunicare, atât verbală, cât și scrisă;
- Bune abilități de organizare și planificare;
- Bune abilități de analiză, completate de capacitatea de a extrage esențialul dintr-o situație;
- Abilitatea de a lucra la mai multe proiecte în același timp;
- Curiozitate și dorință de a explora și înțelege;
- Abilitatea de a gestiona cu diplomație situațiile sensibile și confidențiale;
- Cunoștințe de limba engleză: nivel avansat;
- Bune cunoștințe de lucru cu aplicațiile Microsoft Office 365.
Descrierea jobului
- Rol de partener al CEO-ului, cu expunere la diverse proiecte și situații de business, evoluând în timp către responsabilități de complexitate superioară;
- Asigură construcția și urmărirea agendei;
- Organizează ședințele, pregătește minuta discuțiilor, diseminează conținutul și monitorizează implementarea deciziilor asumate;
- Gestionează solicitările de informații către echipa de management;
- Efectuează cercetări și analize pe teme de interes;
- Întocmește și centralizează diverse rapoarte și decizii;
- Asigură, în dublu sens, fluxul informațional între CEO și parteneri externi;
- Gestionează documentele pentru formalizarea/semnarea de către Conducerea companiei.
Ce oferim:
- Salariu motivant;
- Bonus de performanță;
- Primă de concediu;
- Primă de zi de naștere;
- Primă de Paște și de Crăciun;
- Bonus de final de an;
- Asigurare medicală privată;
- Asigurare de accident;
- Tichete de masă;
- Oportunități de dezvoltare (training-uri, etc).