Store Manager - Adecco Romania
Aplică extern

Store Manager

Publicat 25.04.2024 | Expiră 18.06.2024

Descriere job

Client Description:

Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul dintre cei mai renumiti retaileri din Arad, un Director Magazin.


Responsibilities:

Maximizarea profitului adus de magazin si consolidarea imaginii pe piata a companiei, printr-o conducere profesionista a activitatii, prin gestionarea corecta a marfurilor si a personalului, realizand indicatorii planificati in buget

Coordoneaza, verifica si raspunde de gradul de pregatire al magazinului pentru vanzare; verifica prezenta marfurilor la raft, amplasarea si prezentarea lor, etichetele de produs, respectand regulile de space management si de visual selling; verifica amplasarea reclamelor; verifica activitatea merchandiserilor

Instruieste angajatii din punctul de vedere al orientarii fata de client si verifica tinuta si comportamentul acestora, educa personalul pentru lucrul in echipa

Raspunde si supervizeaza scolarizarea noilor angajati (atat a celor din magazinul pe care ii conduce, cat si a celor din alte magazine)

Coordoneaza, verifica si raspunde de activitatea compartimentelor adiacente celor de vanzare (Resurse Umane, Siguranta, Receptia Marfii, Casierie Centrala, Competitie, Dispo, Atelier lntretinere, IT etc)

Controleaza si verifica activitatea inspectorului de siguranta si a firmei de paza si protectie, in vederea asigurarii masurilor de securitate care se impun la nivelul magazinului (intrare clienti, iesire clienti, receptie marfa, case, camera supraveghere video, banca etc)

Coordoneaza si controleaza activitatea inspectorului de protectia muncii

Coordoneaza si verifica activitatea specialistilor resurse umane: planificarea pe schimburi, concedii de odihna, pontaje, gestioneaza numarul de angajati si cheltuielile de personal, conduce discutiile de evaluare a performantelor angajatilor din subordinea sa si organizeaza activitatea de evaluare pentru intreg magazinul

Este responsabil de buna comunicare dintre angajatii si clientii magazinului, precum si de comunicarea cu celelalte compartimente din cadrul societatii

Solutioneaza cererile si reclamatiile clientilor si ale furnizorilor, in conformitate cu procedurile interne si legislatia in vigoare

Verifica activitatea colaboratorilor externi magazinului (firma de curatenie, firmele care intretin instalatiile din cadrul magazinului etc)

Creeaza si intretine o relatie permanenta si foarte buna cu clientii permanenti

Raspunde de gestionarea patrimoniului locatiei pe care o conduce

Raspunde de corectitudinea avansurilor si deconturilor de cheltuieli efectuate pentru magazin

Planifica, coordoneaza si verifica, cheltuielile magazinului in functie de bugetul de venituri si cheltuieli

Verifica situatia consumului intern

Raspunde de corectitudinea avansurilor si deconturilor de cheltuieli efectuate pentru magazine

Planifica, coordoneaza si verifica, cheltuielile magazinului in functie de bugetul de venituri si cheltuieli

Coordoneaza, verifica si raspunde de aspectul magazinului din punctul de vedere al starii de curatenie - verifica intretinerea curateniei pe intreg teritoriul magazinului


Candidate Profile:

Studii superioare si experienta pe un rol similar

Permis de conducere auto


Adecco Romania

Adecco Romania

52 anunțuri active

3.87

151 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Senior level (> 5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Arad