Adecco recrutează pentru un client din sectorul energetic un Economist. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide de contabilitate financiară și experiență în verificarea situațiilor financiare, monitorizarea costurilor și contabilizarea investițiilor, preferabil în companii din domeniul construcțiilor sau producției.
- Absolvent de studii superioare economice (Finanțe, Contabilitate, Economie).
- Experiență de minim 3 ani într-un rol similar.
- Cunoștințe solide de contabilitate financiară (închideri de lună, balanță).
- Abilități bune de organizare și prioritizare a sarcinilor.
- Atenție la detalii și capacitate de a gestiona un volum mare de date.
- Gândire analitică, orientare spre soluții și spirit proactiv.
- Cunoștințe avansate de Excel.
- Experiență în utilizarea programului Navision (avantaj).
- Experiență anterioară în construcții sau producție (avantaj).
A. Verificare Financiară & Raportare
- Verifică situațiile de lucrări din punct de vedere financiar și cantitativ, conform contractelor și proceselor verbale de cantități.
- Comunică cu furnizorii pentru clarificarea problemelor identificate în facturile primite și asigură corectarea acestora.
- Înregistrează facturile de la furnizorii de servicii pentru execuția lucrărilor de racordare.
- Ține evidența costurilor pentru fiecare lucrare de racordare și verifică înregistrarea corectă a acestora la punerea în funcțiune.
- Întocmește note contabile pentru capitalizarea cheltuielilor.
B. Contabilizarea Investițiilor & Activelor
- Înregistrează și verifică tranzacțiile economice privind imobilizările corporale (racorduri și conducte).
- Verifică lunar componența conturilor de investiții în curs.
- Verifică facturile de la furnizori pentru achiziții de mijloace fixe, obiecte de inventar și materiale, asigurând operarea corectă în contabilitate pe centre de cost și puncte de lucru.
- Asigură întocmirea corectă a documentelor de recepție și punere în funcțiune pentru mijloacele fixe.
- Înregistrează operațiunile legate de mijloace fixe (creșteri/diminuări de valoare, ieșiri).
- Procesează lunar cheltuielile cu amortizarea și corecțiile necesare.
- Ține evidența subvențiilor pentru active și a modului de descărcare conform legislației.
C. Conformitate & Raportare Reglementară
- Actualizează planul de investiții al companiei și pregătește documentația aferentă investițiilor recepționate.
- Întocmește situațiile privind activele intrate/ieșite într-un an, conform reglementărilor ANRE.
- Raportează către ANRE situația costurilor aferente fiecărei lucrări de racordare.
- Participă la inventarierea anuală și la întocmirea documentației pentru ANRE/audit.