Sarcinile tale
- Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client
- Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland
- Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne
- Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
Beneficiile tale
- Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu atractiv, tichete de masă
- 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei
- Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc
- Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară
- Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională
Profilul tău
- Studii medii
- Disponibilitate pentru progam de lucru în ture
- Amabilitate, seriozitate și responsabilitate
- Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi
- Experiență într-un post similar constituie un avantaj
Dacă profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.