Sondajul care ascultă Vocea Studenților din România

Cum se aliniază studiile tale cu realitatea din piața muncii?

IT Global ServiceDesk Team Lead - Dr. Max România
Aplică extern

IT Global ServiceDesk Team Lead

Publicat 22.10.2025 | Expiră 06.12.2025

Descriere job

Care sunt responsabilitățile postului?

  • Vei fi responsabil(ă) de coordonarea unei echipe de specialiști care oferă suport de nivel 1 și gestionare a incidentelor pentru entitățile din Dr. Max Group.
  • Vei asigura excelența operațională, fiabilitatea serviciilor și îmbunătățirea continuă a proceselor din cadrul IT Service Desk.
  • Vei coordona și vei dezvolta o echipă de specialiști IT Service Desk;
  • Vei asigura o planificare eficientă și o distribuție echilibrată a sarcinilor, facilitând oferirea de support 24/7;
  • Vei oferi mentorat, vei realiza evaluări de performanță și vei sprijini dezvoltarea profesională;
  • Vei gestiona și vei monitoriza SLA-urile pentru incidente și cereri în cadrul Dr. Max Group;
  • Vei acționa ca Incident Manager în cazul evenimentelor critice;
  • Vei asigura gestionarea corectă a tichetelor, escaladarea acestora și analiza cauzelor principale;
  • Vei fi responsabil(ă) de îmbunătățirea continuă a proceselor globale de suport și a documentației aferente;
  • Vei menține actualizate înregistrările CMDB și inventarul serviciilor;
  • Vei menține documentația de cunoștințe și procedurile operaționale;
  • Vei reprezenta punctul de escaladare pentru echipele IT și furnizori;
  • Vei coordona activitățile de colaborare cu echipele IT din diferite țări și cu furnizorii externi;
  • Vei pregăti rapoarte regulate către management privind performanța echipei și a serviciilor.

Ce așteptăm de la tine?

  • Să ai o înțelegere avansată a tehnologiilor de infrastructură IT;
  • Să ai cunoștințe solide despre principii de rețelistică (TCP/IP, DNS, rutare, firewall);
  • Să ai experiență dovedită cu Azure Cloud și serviciile Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint, Teams, OneDrive, Entra ID);
  • Să fii familiarizat(ă) cu mediile de server Windows și Linux;
  • Să ai experiență cu instrumente ITSM (preferabil ServiceNow);
  • Să ai o înțelegere solidă a virtualizării, backup-ului și instrumentelor de monitorizare;
  • Să ai experiență dovedită în leadership și managementul echipelor (minimum 3 ani);
  • Să ai abilități excelente de comunicare și gestionare a stakeholderilor;
  • Să ai o gândire analitică și orientată spre rezolvarea problemelor;
  • Să cunoști limba engleză la nivel avansat (scris și vorbit);
  • Să fii dispus(ă) să călătorești ocazional.

Ce îți oferim?

  • Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; 
  • Oportunitatea de a-ți crește cariera, de a te dezvolta și de a promova alături de o echipă de profesioniști; 
  • Mod de lucru hibrid și program de lucru flexibil; 
  • Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training de specialitate, soft skills, management, acces la platforma e-learning și Bookster;   
  • Pachet salarial format din salariu fix competitiv, bonusuri pentru recunoașterea performanței și portofoliu diversificat de beneficii; 
  • Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; 
  • Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată; 
  • Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; 
  • Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; 
  • Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale. 
Dr. Max România

Dr. Max România

80 anunțuri active

3.44

362 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Senior level (> 5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti