Care sunt responsabilitățile postului?
- Vei fi responsabil(ă) de coordonarea unei echipe de specialiști care oferă suport de nivel 1 și gestionare a incidentelor pentru entitățile din Dr. Max Group.
- Vei asigura excelența operațională, fiabilitatea serviciilor și îmbunătățirea continuă a proceselor din cadrul IT Service Desk.
- Vei coordona și vei dezvolta o echipă de specialiști IT Service Desk;
- Vei asigura o planificare eficientă și o distribuție echilibrată a sarcinilor, facilitând oferirea de support 24/7;
- Vei oferi mentorat, vei realiza evaluări de performanță și vei sprijini dezvoltarea profesională;
- Vei gestiona și vei monitoriza SLA-urile pentru incidente și cereri în cadrul Dr. Max Group;
- Vei acționa ca Incident Manager în cazul evenimentelor critice;
- Vei asigura gestionarea corectă a tichetelor, escaladarea acestora și analiza cauzelor principale;
- Vei fi responsabil(ă) de îmbunătățirea continuă a proceselor globale de suport și a documentației aferente;
- Vei menține actualizate înregistrările CMDB și inventarul serviciilor;
- Vei menține documentația de cunoștințe și procedurile operaționale;
- Vei reprezenta punctul de escaladare pentru echipele IT și furnizori;
- Vei coordona activitățile de colaborare cu echipele IT din diferite țări și cu furnizorii externi;
- Vei pregăti rapoarte regulate către management privind performanța echipei și a serviciilor.
Ce așteptăm de la tine?
- Să ai o înțelegere avansată a tehnologiilor de infrastructură IT;
- Să ai cunoștințe solide despre principii de rețelistică (TCP/IP, DNS, rutare, firewall);
- Să ai experiență dovedită cu Azure Cloud și serviciile Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint, Teams, OneDrive, Entra ID);
- Să fii familiarizat(ă) cu mediile de server Windows și Linux;
- Să ai experiență cu instrumente ITSM (preferabil ServiceNow);
- Să ai o înțelegere solidă a virtualizării, backup-ului și instrumentelor de monitorizare;
- Să ai experiență dovedită în leadership și managementul echipelor (minimum 3 ani);
- Să ai abilități excelente de comunicare și gestionare a stakeholderilor;
- Să ai o gândire analitică și orientată spre rezolvarea problemelor;
- Să cunoști limba engleză la nivel avansat (scris și vorbit);
- Să fii dispus(ă) să călătorești ocazional.
Ce îți oferim?
- Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi;
- Oportunitatea de a-ți crește cariera, de a te dezvolta și de a promova alături de o echipă de profesioniști;
- Mod de lucru hibrid și program de lucru flexibil;
- Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training de specialitate, soft skills, management, acces la platforma e-learning și Bookster;
- Pachet salarial format din salariu fix competitiv, bonusuri pentru recunoașterea performanței și portofoliu diversificat de beneficii;
- Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile;
- Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată;
- Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei;
- Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei;
- Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale.