Candidatul Ideal
- Experienta in intocmirea documentatiilor solicitate de autoritati constituie un avantaj;
- Experienta in derularea proceselor cu diferitele autoritati constituie un avantaj;
- Cunostinte bune de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel);
- Capacitatea de a lucra in echipa si de a comunica eficient.
- Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte in paralel;
- Atitudine proactiva, flexibila si orientare spre obtinerea rezultatelor.
Descrierea jobului
- Intocmirea si depunerea documentatiilor necesare pentru obtinerea/prelungirea autorizatiilor/acordurilor de functionare;
- Mentinerea relatiei cu institutiile si autoritatile, pe tot parcursul procesului de autorizare;
- Mentinerea relatiei cu firmele care ofera suport de specialitate;
- Culegerea si centralizarea informatiilor si documentatiilor necesare completarii dosarelor de autorizare/vizare/licentiere;
- Gestionarea evidentelor si bazelor de date interne (autorizatii, termene de depunere a documentatiilor);
- Elaborarea, intocmirea si transmiterea comunicarilor/notificarilor catre colaboratorii externi sau institutiile de la care urmeaza sa se obtina autorizatiile/avizele/licentele;
- Ridicarea permiselelor/licentelor/autorizatiilor de la autoritatile emitente;
- Colaborarea stransa cu departamentul tehnic, juridic si cel de proiectare.
Ce oferim
- Salariu atractiv;
- Tichete de masa;
- Prime acordate cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
- Asigurare medicala privata.
- Contractul de munca pe perioada nedeterminata, inca de la inceputul colaborarii.
- Siguranta locului de munca.
Fii parte din povestea LUCA, vino alaturi de noi!