DESCRIERE JOB

Candidatul ideal


Minim studii medii-studiile superioare reprezinta un avantaj;
Experienta în Suport Clienti reprezinta un avantaj;
Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office / Excel;
Cunostinte de pariuri sportive si jocuri de noroc reprezinta un avantaj;
Bune abilitati interpersonale si de comunicare;
Abilitati de lucru în echipa;
Disponibilitate de a lucra full-time.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Receptioneaza intrebarile, recomandarile, reclamatiile si plangerile clientilor existenti sau a potentialilor clienti;
Preia notificarile primite din sistem si ofera suport clientilor in functie de situatia semnalata;
Raporteaza furnizorilor externi erorile tehnice care afecteaza buna functionare a site-ului/platformei online;
Identifica periodic nevoile si asteptarile clientilor prin contactare telefonica, e-mail sau live chat;
Transmite raportarile necesare aferente activitatii zilnice;
Rezolva situatiile in conformitate cu procedurile interne;

Beneficii:
Contract pe perioada nedeterminata;
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masa;
Asigurare medicala privata;
7Card;