Cum să te menții disciplinat și organizat în munca de birou?

28.07.2021
1 min
Cum să te menții disciplinat și organizat în munca de birou?

Distribuie

O mare parte dintre noi se afla probabil în dificultatea de a se menține organizat  și disciplinat în munca de acasă, când distragerile sunt infinit mai multe (copii, animale, părinți, prieteni, zgomote de la vecini, etc).  

 

Iată câteva ponturi pentru a rezolva cu succes aceste situații sau a le preîntâmpina:  

 

1. Ține telefonul în altă cameră sau cât mai departe de tine până la pauza

Fiind feriți de ochii colegilor și ale șefilor, devine mult mai tentant  să trimitem cât mai multe mesaje, să răspundem la ele, să dam telefoane și să răspundem la ele, să petrecem ore pe rețelele de socializare,  

 

2. Setează-ți programul de pauza, și/sau pune alarma  la telefon

Poți fi tentat să nu te mai miști de pe scaun, să iți obosești ochii, mintea și corpul sau dimpotrivă, să faci alte activități prin casa și să pierzi noțiunea timpului.  

 

3. Setează cu o seara înainte ceea ce ai de făcut pentru a doua zi, în ordinea priorităților și asigură-te că ai toate materialele și recuzita necesara în camera sau biroul unde iți vei desfășură activitatea, fară a fi nevoit să cauți prin țoață casa pixuri, agende, caiete, cărți, dosare, documente, etc,  

 

4. Asigura-te că dispui de suficienta lumina în camera care să te umple de energie și să te mențină mult mai treaz/a și activ/a.

O camera fară lumina naturala te poate deprima, mai ales  daca petreci o mare parte din zi muncind s iautomat, iți vă scădea și productivitatea,  

 

5. Menține contactul des cu echipa ta

Un sfat aparent banal, însă anumiți factori, precum  o conexiune defectuoasa a rețelei de internet, un sistem sau un program care nu funcționează sau un  coleg care poate absenta în ziua respectiva, poate face diferență intre a rezolva în timp util și eficient taskurile pe care le ai de făcut pentru ziua respectiva și că nu iți scapă vreun meeting important, ori anumite detalii și sarcini de îndeplinit, mai ales daca vorbim despre un job în care depindeți unii de alții.  

 

Tu ce alte metode utilizezi pentru a avea un nivel maxim de eficienta și disciplina în munca de tip remote? Care au fost cele mai mari dificultăți pe care le-ai întâmpinat? 

Citește toate articolele despre

Echilibru Planificare carieră Etică Human behavior Motivație și vocație

Contributor Undelucram.ro

Diana Reder

Distribuie

Ce-am citit merită:

Ești HR? Află cum să recrutezi eficient!

Hai în clubul angajatorilor cu rată mare de retenție și costuri de recrutare mici.

Vreau să știu

Dorești să-ți faci munca mai ușor?

Noi îți explicăm cum îți poți administra eficient Brandul de Angajator în comunitate.

Află mai multe

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro