Managementul de personal defectuos cauzează pierderi uriașe companiilor

07.05.2017
1 min
Managementul de personal defectuos cauzează pierderi uriașe companiilor

Distribuie

Sursa foto

Golul creat între generația nouă de angajați și sistemul învechit de management încă la putere în multe companii din lume cauzează pierderi uriașe entităților juridice, concluzionează compania americană de cercetare de piață Gallup.

Doar în Statele Unite, pierderile anuale estimate se cifrează între 960 de miliarde si 1.2 trilioane de dolari. Aceste sume exorbitante se evaporă din vistieriile angajatorilor exclusiv din cauza managementului defectuos și a consecinței sale imediate, adică productivitatea foarte scăzută a angajaților.

Potrivit Gallup, mare parte din aceasta sumă este compusă din cheltuielile mari făcute de companii pe tot felul de programe, inițiative sau activități care nu numai că nu funcționează, dar și îndepărtează talentele tinere de companiile cu pricina.

Pe măsura ce generația X este înlocuită de generația Y, vechile sisteme de management mai funcționează doar pentru 20% dintre angajații actuali. Pentru restul, un manager rămâne un individ impersonal, nu un antrenor pentru carieră, așa cum se așteaptă tinerii angajați.

Sistemele de management vechi, bazate pe performanță, creează pentru tineri așteptări neclare, feedback ineficient si neclar, practici de evaluare incorecte si o răspundere limitată.

Un sistem de management bazat pe dezvoltarea angajatului însă ar putea schimba situația. Studiile efectuate de Gallup arată ca un angajat care este implicat în strategia de definire a țelurilor unei companii este de până la patru ori mai implicat în activitatea sa. În prezent, doar 30% dintre angajați au așteptări să fie cerută si părerea lor in astfel de situații.

In același timp, un feedback constant, cel puțin odată pe săptămână, poate crește implicarea angajatului de până la trei ori. Iar evaluarea unui angajat, pentru a nu fi perceputa de acesta ca o amenințare, trebuie făcută ținând cont de persoana angajatului, de punctele sale tari sau slabe, dar și de cat mai multe surse de informații despre acesta.

Citește toate articolele despre

Workforce planning

Articol scris de:

Undelucram.ro

Distribuie

Ce-am citit merită:

Ești HR? Află cum să recrutezi eficient!

Hai în clubul angajatorilor cu rată mare de retenție și costuri de recrutare mici.

Vreau să știu

Dorești să-ți faci munca mai ușor?

Noi îți explicăm cum îți poți administra eficient Brandul de Angajator în comunitate.

Află mai multe

Comentarii

0 comentarii

Abonează-te la Newsletter

Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro