Scopul postului:
Achizitorul stagiar va fi responsabil pentru sprijinirea activităților de achiziții ale companiei, în cadrul unui program de formare intensivă, având oportunitatea de a învăța și de a se dezvolta profesional pe diverse perimetre. Programul include expunere la diferite sectoare de achiziții și dezvoltarea unui set solid de abilități comerciale și de achiziții, sub îndrumarea unui mentor.
Responsabilități:
- Asistarea echipei de achiziții în procesul de selecție a furnizorilor, negociere a prețurilor și a termenilor contractuali
- Participarea la dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție pe diverse categorii de produse și servicii
- Colaborarea cu diverse departamente interne pentru a înțelege nevoile acestora și a propune soluții eficiente
- Monitorizarea și analiza tendințelor pieței, pentru a contribui la luarea unor decizii fundamentate în procesele de achiziție
- Participarea activă la întâlniri și discuții cu furnizorii, pentru a sprijini procesul de negociere și selecție
- Actualizarea și menținerea bazelor de date și documentațiilor interne
- Asigurarea unui flux de informații rapid și precis între departamentele interne și furnizori
- Oferirea de suport echipei comerciale în gestionarea relațiilor cu furnizorii și analiza performanței acestora
- Participarea activă în activitățile comerciale și de achiziție, având mobilitate pe diverse perimetre și sectoare.
Criterii necesare:
Studii: Diplomă de licență sau în curs de finalizare (preferabil în domeniul economic, comercial sau management)
Experiență: Experiență anterioară în domeniul comercial (de exemplu, manageri comerciali de retail) sau în domeniul achizițiilor reprezintă un avantaj
Abilități comerciale: Cunoștințe de bază în negociere, înțelegerea dinamicii pieței și a proceselor comerciale
Mobilitate: Disponibilitate de a se deplasa pe diverse perimetre, adaptabilitate și flexibilitate
Competențe:Abilități excelente de comunicare și negociere.Capacitatea de a lucra în echipă și de a sprijini diverse procese.Atitudine proactivă și dorința de a învăța.Cunoștințe de operare MS Office (în special Excel).
Noi oferim :
- Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masă, prima de Paște și de Crăciun, prima de vacanță, prime de performanță)
- Voucher de 5% din valoarea cumparaturilor în Auchan
- Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta
- Minim 23 zile concediu și zilele suplimentare în creștere în funcție de vechime
- Ziua liberă de ziua ta de naștere
- Asigurarea de sănătate
- Asigurarea de viață
- Asigurarea stomatologică
- Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/a și apreciat/a
- Colegi minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă
- Multiple oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care cultură organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelență și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi
Te provoacă acest job? Te regăsești în tot ce ți-am povestit mai sus ? Aplică la acest job !