Responsabilitati:
- Implementeaza metodologia BPMS;
- Propune definirea principiilor referitoare la gestionarea eficienta a proceselor si a imbunatatirii lor;
- Intocmeste rapoarte specifice procesului de creditare;
- Asigura standardizarea definirii si modelarii proceselor, a identificarii punctelor de masurare si definirii de indicatori privind performanta, calitatea si eficienta proceselor;
- Implementeaza metodologia, cadrul de lucru si supervizarea proceselor in aria de urmarire;
- Propune dezvoltarea proceselor care sa sustina eficient strategia de business;
- Mapeaza procesele aferente produselor in aria de responsabilitate in vederea executarii acestora;
- Analizeaza cerintele clientilor interni din punct de vedere al strategiei de business si a elementelor care contribuie la atingerea obiectivelor de business.
- Responsabilitatea de a imbunatati modul de lucru precum si cresterea de productivitate din echipa folosind inclusiv tool-uri de suport din zona AI
Cunostinte/Competente necesare:
- Studii superioare economice finalizate;
- Minim 2 ani, experienta in intern sau extern, in domeniile analiza credite PF sau administrare credite PF sau/si analiza si modelare arhitectura de procese (preferabil in domeniu bancar);
- Limba engleza – nivel avansat;
- Cunoasterea metodologiilor care isi propun masurarea/monitorizarea si imbunatatirea proceselor;
- Abilitati avansate de comunicare a unor concepte legate de mapare de procese si fluxuri;
- Atentie la detalii, rigurozitate, acuratete in transmiterea informatiilor;
- Abilitatea de a lua decizii rapid, spirit analitic.