Misiunea ta:
Să fii un ambasador al produselor și serviciilor CEC Bank și să îndrumi clienții care au nevoie de ajutor.
Ce vei face în acest rol?
🌻Promovezi, acorzi consultanță și vinzi oferta de produse de activ și pasiv a Băncii;
🌻Efectuezi operațiunile bancare dispuse de clienți, prin utilizarea aplicațiilor informatice ale Bancii;
🌻Asiguri și răspunzi pentru înregistrarea corectă a operațiunilor cu numerar efectuate și reflectate în contul clienților;
🌻Întocmești și răspunzi de corectitudinea documentelor aferente operațiunilor de incasări și plăți efectuate, conform reglementărilor interne;
🌻Ești responsabil cu aplicarea întocmai a standardelor de cunoaștere a clientelei și AML in relația cu clientela.
Dacă știi despre tine că ai:
🌻Studii superioare (preferabil studii economice) sau studii medii;
🌻Vârsta minimă 21 ani;
🌻Experiență în activitatea bancară (avantaj);
🌻Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, de vânzare și prezentare;
🌻Capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme; atenție la detalii, corectitudine;
🌻Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
🌻Cunoștințe bune de limba engleză/ cursuri de specialitate, urmate în țară sau în străinătate, constituie un avantaj;
🌻Cunoștințe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office);
🌻Permis auto (cat. B).
Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:
🌻O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
🌻Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
🌻Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro