Responsabilitati:
• Sunteti responsabil pentru asigurarea legaturii optime culiniile de business cu care lucrati in parteneriat, pentru toate procesele de resurse umane cu impact in experienta angajatului in Raiffeisen Bank Romania;
• Asigurati implementarea obiectivelor specifice de resurse umane derivate din directiile strategice si din nevoile particulare ale zonelor alocate;
• Asigurati suport in desfasurarea corecta a procesului de management al performantei pentru divizia/diviziile pentru care lucrati;
• Desfasurati activitatile de administrare a cazurilor de performanta scazuta, asigurand suport managerilor din aria alocata;
• Asigurati elaborarea si implementarea planurilor de dezvoltare individuala pentru oamenii din zona alocata;
• Implementati proiecte de leadership de schimbare microcomportamente;
• Validati eligibilitatea persoanelor in cadrul miscarilor interne (promovari, miscari laterale, miscari pe pozitii ierarhice inferioare;
• Urmariti aplicarea corecta a principiilor Politicii de Remunerare;
• Sunteti responsabil pentru monitorizarea modificarilor salariale din cadrul directiilor/triburilor din Administratia Centrala/ Reteaua retail din zona alocata;
• Analizati dinamica de personal, derulati actiuni de reducere turnover si retentie pentru angajatii performanti;
• Desfasurati actiuni de training, coaching, prezentari, workshop-uri, intalniri individuale, consilere si consultanta cu managerii si angajatii din banca;
• Administrati activitati de reorganizare, optimizare structuri;
• Gestionati exit-urile de cazuri de pensionare, desfiintare posturi, restructurare, neperformanta;
• Sprijiniti implementarea AGILE in banca;
• Elaborati statistici si rapoarte privind activitatea de parteneriat People Culture Organisation cu business-ul;
• Imbunatatiti modul de lucru precum si cresterea de productivitate din echipa folosind inclusiv tooluri de suport din zona AI
Cunostinte necesare:
• Cunoasterea si intelegerea business-ului bancar;
• Cunoasterea structurilor organizatorice din banca;
• Cunoastereaa metodologiei de organizare si desfasurare a centrelor de evaluare, a sondajelor de opinie;
• Cunoasterea metodologiei de aplicare si interpretare a instrumentelor de evaluare comportamentala;
• Cunostinte despre procesele si fluxurile specifice resurselor umane;
• Cunoasterea politicilor de Resurse Umane RBRO;
• Cunoasterea aplicatiilor de gestiune a resurselor umane HRIS – TRUE HR;
• Cunostinte de limbi straine: limba engleza - nivel avansat
Competente/trasaturi de personalitate:
• Abilitati de comunicare;
• Asertivitate;
• Abilitati de negociere;
• Abilitati de relationare;
• Atitudine proactiva;
• Atitudine pozitiva;
• Perseverenta in atingerea obiectivelor;
• Spirit de initiativa;
• Capacitate de decizie