Manager Dezvoltare Afaceri - Directia Carduri - CEC Bank
Aplică

Manager Dezvoltare Afaceri - Directia Carduri

Publicat 17.04.2024 | Expiră 01.06.2024
Aplică

Descriere job

Misiunea ta

Gestionarea adecvată a portofoliului de proiecte legate de cardurile bancare în concordanță cu obiectivele strategice ale Băncii.

Ce vei face în acest rol?

  • Asiguri relația cu organizațiile de card, cu alte scheme sau parteneri în ceea ce privește proiectele de certificare, după caz, dezvolți și gestionezi un plan de proiect intern care să asigure coordonarea și integrarea metodelor și instrumentelor de lucru pentru realizarea scopului proiectului;
  • Cunoști produsele și serviciile oferite de piața cardurilor la nivel național/ internațional;
  • Administrezi din punct de vedere funcțional produsele și serviciile de card;
  • Te ocupi de compensarea și decontarea națională și internațională a tranzacțiilor cu carduri pe baza rapoartelor de settlement ale organizațiilor;
  • Te ocupi de justificarea zilnică a pozițiilor nete primite de la organizații;
  • Te ocupi de reconcilierea conturilor tehnice alocate activității carduri;
  • Te ocupi de reconcilierea echipamentelor ATM/ MFM/ EPOS;
  • Monitorizezi lunar cheltuielile cu organizațiile de carduri, în baza facturilor emise;
  • Monitorizezi postarea zilnica a fișierelor automate de tranzacții ale clienților;
  • Elaborezi specificații de produse și servicii card, inclusiv a formularelor specifice, de norme și proceduri specifice activității de carduri, inclusiv a monografiei contabile.

Constituie un avantaj semnificativ cunoștințele/ experiența privind:

  • Cunoașterea reglementărilor VISA și Mastercard în ceea ce privește refuzurile la plată primite de la alte bănci emitente de carduri;
  • Analizarea și instrumentarea refuzurilor la plată și a plângerilor utilizatorilor de carduri proprii în conformitate cu reglementările VISA și Mastercard;
  • Monitorizarea zilnică a tranzacțiilor card din punct de vedere a activității de emitere și acceptare și aplicarea deciziilor de prevenire/ limitare a fraudelor prin operațiuni card;
  • Elaborarea rapoartelor periodice către VISA, Mastercard, BNR, etc.;
  • Derularea activităților specifice fluxului de emitere carduri și prestări de servicii conexe către clienți;
  • Managementul produselor și serviciilor card;
  • Managementul rețelei ATM/MFM și POS ghișeu/ comercianți;
  • Încheierea de convenții/ contracte/ protocoale privind produsele și serviciile card și administrarea funcțională a acestora.

Daca știi despre tine că ai:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență profesională de minim 3 ani în domeniul cardurilor;
  • Experiență de minim 2 ani într-unul din domeniile specifice de activitate card (emitere, acceptare, reconciliere contabilă, refuzuri la plată, rețea ATM și POS);
  • Gândire analitică; orientare către acuratețe și operativitate; atenție la detalii;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului de lucru;
  • Seriozitate, responsabilitate; ținută etică și morală;
  • Implicare, abilitatea de a lucra în echipă;
  • Bune cunoștințe de limba engleză;
  • Cunoștințe foarte bune IT - MS Office.

Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

  • O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
  • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
  • Colegi profesionști și ambițioși, gata oricând să te ajute.

Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro

CEC Bank

CEC Bank

33 anunțuri active

3.26

133 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Hybrid (Bucuresti)
Limbi străine Engleză