Candidatul ideal:
- studii superioare absolvite de marketing
- minim 3 ani experiență în marketing - gestionare proiecte de research și customer insights
- viziune globală, bune abilități de comunicare și relaționare, bună capacitate de organizare a activităților și de planificare a timpului, rigurozitate și atenție acordată detaliilor, exigență, capacitate de analiză și de sinteză, ușurință în interpretarea datelor și în lucrul cu cifrele, creativitate, proactivitate, perseverență, atitudine pozitivă, capacitate de anticipare, autonomie,
- Nivel de engleză- avansat, limba franceză este considerată un plus
Descrierea jobului:
- Proiectează și planifică studiile de piață și proiectele de research și customer insights cu aplicare transversală în societate: retail audit, însoțire clienți, focus grupuri, studii de primă impresie, profil Client, NPS, Brand image surveys, etc
- Coordonează proiectele de studii de marketing pe parcursul tuturor etapelor: stabilire metodologie, planificare, eșantionare, alegerea instrumentelor de lucru, verificare implementare pe teren, coordonare agentii, centralizare informații, analiza rezultatelor, pregătirea de sinteze cu key insights, debrief-ul rezultatelor împreună cu beneficiarii, centralizarea concluziilor și a direcțiilor de acțiune
- Acordă suport și își pune la dispoziție expertiză către Direcțiunea Generală, Direcțiunea de Vânzări, directorii de magazine, Directiunea Produs și achizitori, dar și către alte structuri din companie
- Colaborează cu alte departamente din Auchan România și din Auchan Retail Internațional pentru realizarea de studii interne sau externe: Metodologie, Planificare, Instrumente de lucru, Analiza informațiilor, Sinteze
- Pregătește roadmapul de studii și se asigură de planificarea judicioasă și realizarea proiectelor de marketing research
- Participă la diferite proiecte specifice departamentului de marketing
- Organizează licitații pentru derularea de studii de marketing
- Validează împreună cu superiorul ierarhic și departamentul de achiziții indirecte agențiile de research partenere pentru fiecare proiect de studii
- Pilotează relația cu firmele de marketing research furnizoare: organizează întâlniri periodice de status pe proiecte, debrief cu firmele de research, urmărește ca acestea își respectă obligațiile contractuale, verifica facturarea și co-validează facturile emise de agențiile partenere
Ce te vă face să te bucuri de viață în Auchan?
- Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masa, prima de Paste și de Crăciun, prima de vacanta, prime de performanta)
- Prime pentru evenimentele deosebite din viață ta
- Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime
- Orar flexibil și program hybrid (3 office/2 remote)
- Voucher de 5% reducere cumpărături în Auchan
- Ziua liberă de ziua ta de naștere
- Asigurarea de sănătate, asigurarea de viață, asigurarea stomatologică
- Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/ă și apreciat/ă
- Colegii minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă
- Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care cultura organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelența și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi
Te provoacă această oportunitate? Te regăsești în tot ce ti-am povestit mai sus ? Aplică acum !