Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Ofiter Administrativ - Sediul din Cluj - Cemacon SA
Aplică

Ofiter Administrativ - Sediul din Cluj

Publicat 22.07.2025 | Expiră 05.09.2025
Aplică

Descriere job

Ești o persoană organizată, atentă la detalii și îți place să planifici lucrurile din timp? Îți face plăcere să comunici clar, să aduci ordine în activități și să contribui la buna funcționare a unei echipe? Căutăm un coleg sau o colegă care să aducă energie pozitivă, structură și implicare într-un mediu profesionist și prietenos.

Trimite-ne CV-ul tău și hai să vedem dacă facem echipă bună împreună!

Profilul pe care îl căutăm:

  • Experiență profesională: minimum 3 ani într-un rol similar (Ofițer administrativ, Asistent/ă manager, Asistent/ă executiv/ă);
  • Studii: superioare finalizate, preferabil în domenii precum Administrație Publică, Comunicare, Relații Publice;
  • Competențe cheie:
    • Comunicare clară și ascultare activă;
    • Inteligență practică, spontaneitate și echilibru emoțional;
    • Creativitate și atitudine pozitivă;
    • Capacitate de planificare și organizare;
    • Spirit de echipă și colaborare;
  • Cunoștințe tehnice:
    • Limba engleză – nivel avansat (scris și vorbit);
    • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – utilizator experimentat;
    • Canva – nivel mediu/avansat.
Responsabilități principale:
  • Coordonarea activităților de front office, recepție și secretariat;
  • Gestionarea corespondenței fizice și electronice;
  • Înregistrarea și arhivarea documentelor interne și externe;
  • Suport logistic pentru colegi (rezervări bilete, cazare, transport etc.);
  • Implicare în organizarea de evenimente corporate;
  • Menținerea evidențelor scrise și digitale, în conformitate cu procedurile interne;
  • Reprezentarea companiei în relația cu clienții, partenerii și furnizorii;
  • Comandarea și gestionarea stocurilor de protocol și birotică;
  • Supervizarea activităților de mentenanță și reparații în birou;
  • Colaborarea cu administrația clădirii și furnizorii de servicii administrative.
Ce îți oferim:
  • Salariu motivant;
  • Bonus de performanță;
  • Primă de concediu;
  • Primă de zi de naștere;
  • Primă de Paște și de Crăciun;
  • Bonus de final de an;
  • Asigurare medicală privată;
  • Asigurare de accident;
  • Tichete de masă;
  • Oportunități de dezvoltare (training-uri, etc).

Descrierea companiei

CEMACON este cel mai mare producător cu capital românesc și lider pe piața blocurilor ceramice din România și a obținut pentru al doilea an consecutiv certificarea "Best Managed Companies". Spiritul antreprenorial al companiei, susținut de acționarul majoritar Pavăl Holding, contribuie semnificativ la remarcabila sa performanță pe piață.

De peste 55 de ani, combinăm expertiza cu inovația pentru a oferi produse 100% naturale și soluții de zidărie cu performanță energetică superioară. Începând cu anul 2023, producem cărămidă aparentă într-o fabrică unică în România, un produs destinat esteticii fațadelor.

La CEMACON înțelegem importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care te încurajăm să accesezi www.cemacon.ro și să citești “Politica de confidențialitate” privind drepturile cu privire la datele pe care ni le incredinteazezi aplicând la un rol care te interesează

 

 

Cemacon SA

Cemacon SA

6 anunțuri active

4.43

7 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Cluj-Napoca
Limbi străine Engleză