Misiunea ta: Să asiguri gestionarea corespunzătoare a activității post-tranzacționare și custodie a instrumentelor financiare.
Ce vei face în acest rol?
- Asiguri activitatea de post-tranzacționare și custodia portofoliului de instrumente financiare deținute de clienții bancari și nebancari: decontare tranzacții, efectuare gajuri, transferuri de portofoliu, reconcilieri și înregistrări contabile aferente;
- Verifici reținerea comisioanelor datorate Băncii;
- Verifici efectuarea plăților de cupon și a rambursărilor la scadență în conturile curente ale clienților;
- Efectuezi transmiterea lunară a raportărilor privind activitatea Băncii cu instrumente financiare la BNR și Fondul de Compensare a Investitorilor;
- Verifici și inregistrezi încasarea sumelor din vânzarea obligațiunilor emise de Bancă;
- Calculezi și înregistrezi lunar dobânda acumulată pentru obligațiunile emise de Bancă;
- Efectuezi plățile de cupon și a principalului la scadențe către agentul de plată al Băncii și efectuezi înregistrările contabile aferente;
- Urmărești încasarea la scadență de la Agentul de plată prin Banca Custode a sumelor de cupon sau de principal aferente obligațiunilor emise de Bancă pentru clienții proprii;
- Colaborezi cu departamentul IT pentru implementarea în sistemul informatic a calculului de amortizare a obligațiunilor emise de Bancă și înregistrarea contabilă aferentă;
- Colaborezi cu departamentul IT pentru derularea proceselor post-tranzacționare și de custodie aferente instrumentelor financiare deținute de clienții bancari și nebancari;
- Procesezi și decontezi ordinele de plată ce rezultă din activități cu Contrapartea Centrală
Dacă știi despre tine că ai:
- Studii superioare finalizate – de preferat economice;
- Minim 3 ani experiență profesională, din care minim 2 ani experiență relevantă într-un post similar;
- Atestat SAFIR;
- Cunoștințe foarte bune privind portofoliul de instrumente financiare și acțiunile privind procesele post-tranzacționare și custodie a acestora;
- Capacitate de planificare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice;
- Acuratețe și atenție la detalii;
- Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
- Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft 365); abilități de prelucrare date și elaborare rapoarte
- Cunoștințe mediu - avansat de limba engleză.
Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:
- Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
- Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.
Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail recrutare@cec.ro