Ofiter Bancar - custodie instrumente financiare - Directia Operatiuni - CEC Bank
Aplică

Ofiter Bancar - custodie instrumente financiare - Directia Operatiuni

Publicat 01.04.2024 | Expiră 01.05.2024
Aplică

Descriere job

Misiunea ta:   asiguri gestionarea corespunzătoare a activității post-tranzacționare și custodie a instrumentelor financiare.

Ce vei face în acest rol?

  • Asiguri activitatea de post-tranzacționare și custodia portofoliului de instrumente financiare deținute de clienții bancari și nebancari: decontare tranzacții, efectuare gajuri, transferuri de portofoliu, reconcilieri și înregistrări contabile aferente;
  • Verifici reținerea comisioanelor datorate Băncii;
  • Verifici efectuarea plăților de cupon și a rambursărilor la scadență în conturile curente ale clienților;
  • Efectuezi transmiterea lunară a raportărilor privind activitatea Băncii cu instrumente financiare la BNR și Fondul de Compensare a Investitorilor;
  • Verifici și inregistrezi încasarea sumelor din vânzarea obligațiunilor emise de Bancă;
  • Calculezi și înregistrezi lunar dobânda acumulată pentru obligațiunile emise de Bancă;
  • Efectuezi plățile de cupon și a principalului la scadențe către agentul de plată al Băncii și efectuezi înregistrările contabile aferente;
  • Urmărești încasarea la scadență de la Agentul de plată prin Banca Custode a sumelor de cupon sau de principal aferente obligațiunilor emise de Bancă pentru clienții proprii;
  • Colaborezi cu departamentul IT pentru implementarea în sistemul informatic a calculului de amortizare a obligațiunilor emise de Bancă și înregistrarea contabilă aferentă;
  • Colaborezi cu departamentul IT pentru derularea proceselor post-tranzacționare și de custodie aferente instrumentelor financiare deținute de clienții bancari și nebancari;
  • Procesezi și decontezi ordinele de plată ce rezultă din activități cu Contrapartea Centrală

Dacă știi despre tine că ai:

  • Studii superioare finalizate – de preferat economice;
  • Minim 3 ani experiență profesională, din care minim 2 ani experiență relevantă într-un post similar;
  • Atestat SAFIR;
  • Cunoștințe foarte bune privind portofoliul de instrumente financiare și acțiunile privind procesele post-tranzacționare și custodie a acestora;
  • Capacitate de planificare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice;
  • Acuratețe și atenție la detalii;
  • Responsabilitate, integritate, confidențialitate;
  • Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft 365); abilități de prelucrare date și elaborare rapoarte
  • Cunoștințe mediu - avansat de limba engleză.

Vino în echipa CEC Bank! Te așteaptă:

  • Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
  • Colegi deschiși și ambițioși, gata oricând să te ajute.

Dacă ți-am stârnit interesul, poți transmite CV-ul tău pe adresa de e-mail recrutare@cec.ro 

CEC Bank

CEC Bank

33 anunțuri active

3.26

133 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti