Ofiter Investigatii - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Ofiter Investigatii

Publicat 12.09.2025 | Expiră 27.10.2025

Descriere job

Responsabilitati:

• Primirea si investigarea sesizarilor privind suspiciuni de frauda (interna si externa) in relatie cu activitatile si serviciile furnizate de RBRO; 

• Participarea la analizarea rapoartelor/aplicatiilor care genereaza alerte antifrauda; 

• Intocmirea/ participarea la intocmirea rapoartelorde investigare aferente incidentelor de frauda;  

• Participarea la intrunirile comisiilor si comitetelor interne (inclusiv Comisia de cercetare disciplinara) privind cazurile de frauda; 

• Participarea la procesul de colaborare cu alte departamente din banca implicate in activitati de prevenire si management al fraudei si cu alte entitati din cadrul Grupului RBI; 

• Participarea la livrarea de programe de instruire (online si/sau on site) antifrauda pentru angajatii RBRO, inclusiv prin distributia de mesaje de prevenire a fraudei adresate angajatilor RBRO, newsletter de conformitate etc; 

• Participarea la implementarea sistemului de control intern la nivelul bancii,  in ceea ce priveste prevenirea fraudei, prin: furnizarea de instruiri/ informari privind  sistemul de control intern catre salariatii bancii, pentru a permite acestora sa inteleaga si sa isi indeplineasca responsabilitatile de control intern; facilitarea identificarii de catre FLOD (prima linie de aparare=first line of defence) a Proceselor/ Controalelor cheie, si  executarea actiunilor de testare a controalelor; validarea independenta de catre  a doua linie de aparare (SLOD) a rezultatelor actiunilor de control FLOD; 

• Asigurarea calitatii datelor de raportare in propria sfera a responsabilitatii, precum si arhivarea fizica si/ sau electronica, dupa caz, a documentelor relevante activitatii desfasurate (reglementari interne, note/ rapoarte control, documente suport, adrese catre/de la autoritati de supraveghere etc). 

• Participarea la implementarea directivelor, ghidurilor si instructiunilor de lucru RBI la nivel local referitoare la activitatile de prevenire si management al fraudei;  

• Participarea la procesul de evaluare a riscului de frauda, propunand masuri de diminuare a riscurilor, sustinand si monitorizand implementarea acestora. 

Cunostinte/Competente necesare:​

• Experienta de minim 2 ani in activitati de prevenire a fraudei si/sau anticoruptie; 

• Experienta de minim 3 ani in activitatea de control, conformitate, audit sau legal; 

• Experienta de minim 5 ani in activitate bancara; 

• Studii superioare (profil juridic/ economic); 

• Cunostinte despre materialele de instruire si metodologia de control privind activitatea de conformitate; 

• Cunostinte despre identificarea si analiza riscului de conformitate; 

• Cunostinte PC – nivel mediu (MS Office si aplicatii specifice activitatii de monitorizare); 

• Limba engleza – nivel mediu/avansat; 

• Rigurozitate, atentie la detalii si capacitatea de lucru cu termene-limita

Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

47 anunțuri active

3.65

789 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Hybrid (Bucuresti)