📅 O zi normală în rolul acesta:
Apelează cu profesionalism fiecare client sau potențial client RB;
Oferă informații complete si corecte cu privire la produsele oferite de banca, folosind un limbaj ușor de înțeles de către clienții RB;
Respecta procedurile de lucru aferente activității Telesales si urmează scripturile de interacțiune agreate la nivelul fiecărei campanii;
Se asigura ca pe fiecare apel generat, transmite către client toate beneficiile cat si costurile aferente produsului sau serviciului promovat;
Respecta pașii de apel agreați la nivelul activității;
Aplica tehnicile de vânzare specifice Raiffeisen Bank in mod eficient si respecta standardele de calitate stabilite la nivelul activității;
Își asuma responsabilitatea fiecărei interacțiuni cu clienții băncii;
Utilizează aplicațiile interne conform instrucțiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
Menținerea la zi a cunoștințelor profesionale : produsele si serviciile băncii, procedurile de lucru;
Participa la îndeplinirea obiectivelor departamentului prin îndeplinirea obiectivelor individuale;
Transmite către departamentele implicate (Marketing, Management produse, etc.) sugestii si date ale clienților apelați, legate de produsul /serviciul din campania in derulare;
Contactezi telefonic clienții in vederea vânzării si promovării produselor Raiffeisen Bank.
Deservește cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potențial client Raiffeisen Bank.
Își menține la zi cunoștințele profesionale despre produsele si serviciile băncii, procedurile de lucru, informațiile referitoare la campaniile de promovare si promoțiile curente.
Știi exact ce nevoi au clienții si recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei .
Colaborezi cu celelalte canale de distribuție și subsidiare din grup
🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut:
Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii.
Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte.
Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe.
Cunoștințe solide de operare PC.
Foarte bune abilitați de comunicare si relaționare.
Abilitați de vanzare .
Responsabilitate, inițiativa, orientare către client.
Spirit de echipa, atitudine pozitivă si entuziasm.
Dicție, voce plăcuta .
Orientare spre atingerea rezultatelor.