În calitate de lider mondial în producția de materiale de construcții sustenabile și inovative, grupul Holcim reinventează felul în care se construiește. Alături de o echipa globală, cu peste 70.000 de angajați, răspândiți în peste 70 de țări și 4 segmente de business, ne-am asumat sa construim o lume mai verde, mai inteligentă și mai sănătoasă.
Pe măsură ce continuăm să căutăm moduri mai sustenabile de a construi, avem nevoie de oameni talentați care să ni se alăture. Oameni care sunt pasionați de sustenabilitate, motivați de curiozitate și dornici să crească, să învețe, să se dezvolte și să exceleze într-un mediu performant.
În rolul de Specialist Compensatii si Beneficii, vei asigura managementul proceselor de compensații și beneficii, precum și dezvoltarea rapoartelor și analizelor costurilor de personal, pentru a susține deciziile strategice și operaționale ale companiei.
Responsabilitățile tale:
- Administrează veniturile salariale și beneficiile (taxabile și netaxabile), inclusiv planurile de beneficii fixe și flexibile, in conformitate cu legislatia si regulamentul intern;
- Intocmește statele de plată, centralizatoarele și Declarația 112;
- Pregătește analize și rapoarte privind cheltuielile salariale și fluctuația de personal;
- Contribuie la procesul de bugetare și estimarea cheltuielilor de personal, pe baza direcțiilor primite și a propunerilor bugetare;
- Participă activ la proiecte de optimizare a proceselor (ex. automatizări, dezvoltare funcționalități, adaptare sisteme), colectând nevoile clienților interni și propunând soluții aliniate la obiectivele de business;
- Contribuție la Transparența Salarială prin analiza diferențelor salariale, elaborarea grilelor salariale și furnizarea de date pentru comunicarea internă privind politica salarială.
Experiența ta:
- Studii superioare în domeniul Economie, Management, Contabilitate, Resurse Umane, Matematică/Statistică (preferabil)
- Experiență de cel puțin 1-2 ani în domeniul compensațiilor și beneficiilor, analiza datelor salariale sau într-un rol similar.
- Experiență în raportare financiară și utilizarea instrumentelor de raportare a cheltuielilor de personal
- Experiență în colaborarea cu echipele de HR și managementul superior pentru implementarea strategiilor de compensații și beneficii
- Cunoștințe și expertiză de legislația muncii, compensații și beneficii și salarizare, si abilitatea de a interpreta modificările apărute;
- Cunoștințe de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word) - nivel avansat;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Bune abilități de planificare, interpretare şi administrare a informaţiilor de resurse umane şi financiare;
- Abilități excelente de comunicare, colaborare și de muncă în echipă;
- Corectitudine, integritate și etică profesională;
- Dorința de a învăța și evolua constant.
Crezi că ai motivația, abilitățile și pasiunea pentru a te alătura echipei noastre?
În rolul de Specialist Compensatii si Beneficii, vei asigura managementul proceselor de compensații și beneficii, precum și dezvoltarea rapoartelor și analizelor costurilor de personal, pentru a susține deciziile strategice și operaționale ale companiei.