Candidatul ideal
- Studii superioare absolvite.
- Bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word și Excel) și e-mail.
- Adaptabilitate, spirit de echipă și suportivitate față de colegi, atenție la detalii.
- Orientat către rezultate, persoană analitică.
- Deschidere spre învățare continuă.
- Experiență în cadrul activității de tip depozit și logistică.
Descrierea jobului
- Întocmește articole specifice pentru verificări operaționale (comenzi, recepții, livrări, verificări, stocuri și corecții...).
- Oferă suport magazinelor în ceea ce privește pregătirea și livrarea comenzilor și stocurile pe articole.
- Monitorizează articolele aflate în carantină, articolele cu termen de valabilitate scurt, articolele expirate și articolele modificate.
- Menține o legătură constantă cu centrala de achiziții și cu furnizorii și prestatorul de servicii.
- Asigură suport pentru îmbunătățirea continuă a proceselor operaționale și suport logistic pentru celelalte departamente din companie.
Ce te va face să te bucuri de viața în Auchan?
- Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masă, primă de Paște și de Crăciun, primă de vacanță, prime de performanță
- Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta
- Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime
- Ziuă liberă de ziua ta de naștere
- Asigurare de sănătate
- Asigurare de viață,
- Asigurare stomatologică
- Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/ă și apreciat/ă
- Colegii minunati, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă
- Multiple oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evolutie ierarhică într-o companie în care cultura organizației este bazată pe valori precumȘ Încrederea, Deschiderea, Excelentă și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților sai
Te provoacă această oportunitate? Te regăsești în tot ce ți-am povestit mai sus? Aplică acum!