Responsabilități:
- Identificarea și corectarea erorilor operaționale (ex. facturi introduse greșit)
- Oferirea de suport pentru diverse procese interne și echipe
- Respectarea și aplicarea procedurilor interne
- Gestionarea activităților cu atenție la detalii
- Comunicarea cu departamentele relevante pentru soluționarea problemelor
Cerințe:
- Atenție la detalii și capacitate de a respecta procedurile
- Abilități bune de organizare și gestionare a sarcinilor repetitive
- Cunoștințe de bază în lucrul cu date și documente administrative
- Abilități de comunicare și colaborare cu alte echipe
- Experiența anterioară în suport reprezintă un avantaj
Beneficii:
- Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masă, prima de Paște și de Crăciun, prima de vacanță, prime de performanță)
- Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta
- Mod de lucru hibrid
- Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime
- Ziua liberă de ziua ta de naștere
- Asigurarea de sănătate
- Asigurarea de viață,
- Asigurarea stomatologică
- Un rol cheie într-o companie în creștere, cu impact real asupra business-ului.
- Un mediu de lucru dinamic și stimulant, unde ideile tale contează.